{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Muggent foder fra Pavo {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har prøvet og købe muggent foder fra Pavo..
Igår var vi i tyskland og købe foder ved Fleggaard.
Og igår aftes da min mor åbner 2 af sækkene på gården, så vi kan få det hældt i foderspanden..
Så er begge sække Muggent og foder lugter forfærdeligt dårligt..
Min mor beslutter sig for at hun ringer ind til selve Pavo idag.. Og de fortæller hende så at de intet vil have med det at gøre, selvom det er deres helt eget mærke, så vil de ikk tage sig af det..
Det syns jeg selv er ret så dårlig kundeservice, når det er deres eget mærke og de selv pakker foderet, så burde de jo også tage sig af det..
Og det ska lige siges sækkene havde en holdbarheds dato, der hedder d. 16/1-15 og den 18/3-15.
Og når man rører ved sækkene vi har købt, så for man sådan nogen klamme grønne fettede fingre..
Vi har selvfølgelig tjekket de andre sække igennem, og de var ikk muggent eller dårlige..

Hva ville i gøre, når i køber foder og Pavo (eller det mærke i bruger) så ikk engang vil stille noget op med det dårlige foder..

Vi har selvfølgelig taget kontakt til fleggaard, som har lovet os 2 ekstra sække, plus noget for at skulle kører derned igen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muggent foder fra Pavo
Kommentér på:
Muggent foder fra Pavo

Annonce