{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Odense NØ - opstaldning {{forumTopicSubject}}

Er der mon nogle der har erfaring med opstaldning i Odense NØ og omegn? Evt. Fredemarksgård eller Søbjerggård? Er der overhovedet nogle private steder?
Jeg skal selv have min store pony derud af, og vi har ikke mange krav, da han er nem og sød i alle situationer. smiley
Men jeg vil da gerne høre om jeres erfaringer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Odense NØ - opstaldning
  • #1   11. sep 2014 der er et privat sted ca 2-3 km fra Fredemarksgård. Det hedder Postgården skriv evt for mere info

• #2   11. sep 2014 Søbjerggaard er privat :')
    Står selv opstaldet der ude, du er velkommen til at stille evt. spørgsmål smiley

• #3   11. sep 2014 Kender en del der står på FMR og rider selv en del stævner derude og der er super lækkert! smiley

• #4   11. sep 2014 Jeg har været i røret med hårdhjertede ved søbjerggård og vil rigtig gerne høre mere om "miløjet", da de i hvert fald har pladsen! Jeg er selv hyggerytter og skal starte op med en rå pony igen. Er der "pladsen" til at gøre hvad man vil? Kan man komme til at longere og være der generelt for andre ryttere? Jeg skal lige ud og se i næste uge, men vil jo også gerne vide om der er for meget fnidder!

• #5   11. sep 2014 Ok, der skulle stå gårdejer istedet for hårdhjertede smiley auto-correct

• #7   11. sep 2014 Som andre steder med mange hunkøn samlet, så er der også lidt fnidder der ude. Det kan vist desværre ikke undgås smiley Men synes ikke det er slemt, og så er der plads til alle. Lige fra hyggeryttere til konkurrence ryttere. (Jeg selv har haft en lang periode hvor jeg stort set ikke har redet. Så "ikke" ryttere med hest er også velkomne;) )
    Vi har en longeringsbane, som dog ikke er kæmpe, men ellers har vi den "gamle dressurbane" som vi kalder den, hvor longering, løse heste mm. er tilladt.

Kommentér på:
Odense NØ - opstaldning

Annonce