{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Rost til skyerne :D {{forumTopicSubject}}

Heej alle i dejlige mennesker =D
Sys lige i skulle høre en total opturs historie fra min side af;b

mig og en af mine venner Jesper S (Også herinde) er begyndt til islænder undervisning på en lille rideskole, på Fyn. i torsdags skulle vi afsted for første gang, men 'min' lille islænder, Vestri, var lige blevet haltfri, så ham ville vi ikke presse for hårdt - så jeg tog Boye med i stedet for!
Min ridelærer startede så med at grine og sige at det var den grimmeste islænder hun nogensinde havde set, og det grinte vi andre jo også lidt af ;b

Da jeg så skridtede lidt rundt på ham(Han er enormt glad for og tryg ved bidet, så han søger altid selv ned på plads) måtte hun erkende at hvis man skulle sige noget, skulle det være at han var en ret køn fjordhest.

Der gik lidt tid og vi begyndte at trave. Boye har siden frost vejret begyndte, været lidt stiv og vild og det var han også den dag. hun bad mig om at tage bøjlerne af så jeg kunne gøre mine ben mere afslappede og lange. Allerede der begyndte hun at rose mig, og sagde at jeg sad rigtig pænt (=D wee). efter ca 2 minutter, gik Boye som en drøm. han gik virkelig pænt og var super blød -fordi jeg lavede en masse volter og øvelser, som hun vad mig om.

hun roste ham til skyerne og sagde at hun aldrig havde set et så spændende dressuremne blandt fjollere ;b tror i lige jeg blev stolt? har jo selv redet ham til.

Hun sagde også at han var utrolig godt redet , den gik lige ind i mit hjerte smiley

Skal nok se om jeg kan få taget nogle nye gode billeder af ham, dem jeg har nu er jo ikke så gode.

Ih, det føles dejlig at få lette hjertet !

<b>Er så stolt af 'min' lille pony . love you<'3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rost til skyerne :D
Kommentér på:
Rost til skyerne :D

Annonce