{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god salgs annonce?
  • #1   25. sep 2014 Jeg kigger efter om det er nogle gode billeder. Ser hesten præsentabel ud, og viser billederne hvad den kan, så fanger det klart min opmærksomhed mere, end hvis det bare er et par rystede fold/boks billeder. Desuden skal teksten beskrive hesten godt. Altså hvordan den er at have med, hvordan den er på tur, når man springer, hvordan den generelt opføre sig. Så skal der selvfølgelig stå om den har haft skader, og hvilken betydning de har. Alt i alt skal det beskrive hesten godt, så man ved meget om hvordan den generelt er, når man har læst annoncen.
    Er teksten for kort, går jeg tit pænt udenom, da der er så mange der bliver beskrevet langt bedre. Det er selvfølgelig bare min mening smiley

• #2   25. sep 2014 Lige for tiden kigger jeg efter en dressurhest, dette er hvad jeg kigger på:

Fakta (højde, alder osv.)
    Resultater - er den nogenlunde alders svarende udannet?
    Forældre samt potentiale
    Bliver hesten temperament nævnt? - ellers er der nok en grund til dette

På billederne er jeg fuldkommen ligeglad med fine billeder af hesten i rapsmarken, eller et sødt portræt af hest og ejer. Jeg kigger efter gang, holdning og bygning. Sjuskede og slørerede billeder betragter jeg dog som useriøst, det samme gælder til dels annoncer uden en video (som helst skal var mellem 1-3 min.).

Gerneralt foretrækker jeg en kort og præcis annonce, som lidt beskriver hesten som et objekt. Temperament skal nævnes men personlighed må jeg selv erfare. Jeg gider ikke hele romaner, hvor i der står hvor meget ejer elsker denne hest, de gør de fleste uprofessionelle ejere.

Jeg håber at dette kunne hjælpe dig smiley
    Men husk at jeg er stævnerytter og derfor ser på andre ting end f.eks. en hyggerytter ville gøre smiley

• #3   25. sep 2014 OBS: Jeg glemte skader. Jeg vil kende til alle skader også dem så som ikke påvirker ridningen.

• #4   26. sep 2014 Jeg gider ikke se allemulige "hyggebilleder." Et billed af hver gangart, evt. et spring, et med hovedet og et, hvor hesten er "opstillet" er sådan set nok for mig. Kan den et eller andet fra jorden så også gerne et billed af det.
    Teksten synes jeg skal være kort og klar, da man ofte skal mange heste igennem og det bliver lidt langt med alt for meget "vi har bare det bedste bånd, det er med blødende hjerte jeg sætter Musse til salg" hver eneste gang.
    I videoen er det igen alle gangarter på begge volter og et spring eller to. Meget gerne en øvelse som hesten er rigtig stærk i f.eks. versade eller sådan noget. Igen, ikke for meget unødvendigt fyld, der bare tager tid. smiley

• #5   26. sep 2014 Jeg kigger efter video som tydeligt viser hesten under rytter og evt. Løs- og dens gangformåen. (Evt. Spring hvis det er en springhest)

Jeg vil gerne se hestens eksteriør på billederne.

Jeg ønsker i annoncen at kende til fejl og mangler, hvad er inkl. I pris osv.
    Hvem står for handelsundersøgelse evt. Røngten.

Fakta om hesten (men ikke lange historier) hvordan hesten er.
    smiley

Kommentér på:
En god salgs annonce?

Annonce