634 visninger
|
Oprettet:
En god salgs annonce? {{forumTopicSubject}}
Hej
Hvad mener folk at der skal med i en good salgs annonce?
Ud over de normale fakta (højde, alder, race o.s.v)?
Hvad kigger folk efter på billederne? er det kun hesten og dens gang eller hest og rytter som helhed? eller noget helt andet?
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
Er teksten for kort, går jeg tit pænt udenom, da der er så mange der bliver beskrevet langt bedre. Det er selvfølgelig bare min mening
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 624
Fakta (højde, alder osv.)
Resultater - er den nogenlunde alders svarende udannet?
Forældre samt potentiale
Bliver hesten temperament nævnt? - ellers er der nok en grund til dette
På billederne er jeg fuldkommen ligeglad med fine billeder af hesten i rapsmarken, eller et sødt portræt af hest og ejer. Jeg kigger efter gang, holdning og bygning. Sjuskede og slørerede billeder betragter jeg dog som useriøst, det samme gælder til dels annoncer uden en video (som helst skal var mellem 1-3 min.).
Gerneralt foretrækker jeg en kort og præcis annonce, som lidt beskriver hesten som et objekt. Temperament skal nævnes men personlighed må jeg selv erfare. Jeg gider ikke hele romaner, hvor i der står hvor meget ejer elsker denne hest, de gør de fleste uprofessionelle ejere.
Jeg håber at dette kunne hjælpe dig
Men husk at jeg er stævnerytter og derfor ser på andre ting end f.eks. en hyggerytter ville gøre
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 624
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
Teksten synes jeg skal være kort og klar, da man ofte skal mange heste igennem og det bliver lidt langt med alt for meget "vi har bare det bedste bånd, det er med blødende hjerte jeg sætter Musse til salg" hver eneste gang.
I videoen er det igen alle gangarter på begge volter og et spring eller to. Meget gerne en øvelse som hesten er rigtig stærk i f.eks. versade eller sådan noget. Igen, ikke for meget unødvendigt fyld, der bare tager tid.
jan 2007
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 131 Svar: 421
Jeg vil gerne se hestens eksteriør på billederne.
Jeg ønsker i annoncen at kende til fejl og mangler, hvad er inkl. I pris osv.
Hvem står for handelsundersøgelse evt. Røngten.
Fakta om hesten (men ikke lange historier) hvordan hesten er.
En god salgs annonce?