{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Stresset heste ?? underholdning til boksen {{forumTopicSubject}}

Hej min hest har det med at stresse lidt rundt inde i boksen hvis hun ikke har noget at lave.
F.eks. så har jeg købt en hø net som hun skal bruge tid på at spise det, så hun ikke spiser det på en gang, og ikke har noget at lave i resten af natten.

Har i andre underholdnings ting man kan sætte op inde i boksen som virker ! ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stresset heste ?? underholdning til boksen
  • #1   29. sep 2014 Sådan en bold med sliksten i er godt så længe de ikke bare kan få den op ad en væg og gnave det ud, men at den hænger så den ikke kan komme op af bokskanten smiley

  • #2   29. sep 2014 Masser foldtid mere halm hø. Gode naboer. Min gamle virkede det ikke med løsdrift. Kommer and på hesten, har et par bolde til ham, aldrig set ham lege med dem.

  • #3   29. sep 2014 Jeg havde en hest der stresset lidt, så rykket jeg den i en åben boks hvor der sket meget mere, og så var der ingen ting mere,. en hest stresser jo ikke fordi den keder sig men fordi den ikke er 100% tryk. Så jeg ville prøve at finde en anden løsning, en anden boks ved nogen andre heste eller et mere stille sted eller et sted hvor der sker meget alt efter hvordan hesten er?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   29. sep 2014 Hvis den stresser i boksen skal du bestemt ikke smide alt muligt legetøj ind til den..

    Du skal se på dens omgivelser, sidemakker, og om den har nok grovfoder..



Kommentér på:
Stresset heste ?? underholdning til boksen

Annonce