{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Forvirret. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Jeg står i den situation at jeg er blevet forvirret over hvad jeg skal med min pony. Om jeg skal prøve at sælge igen, eller om jeg skal udlåne eller have en part? Der går 10.000 tanker rundt i mit hoved lige nu.
Jeg elsker min pony over alt på jorden, men er på det sidste begyndt at gå død i hende igen.
Sidste år satte jeg hende til salg, men måtte tage hende af marked da jeg måtte erkende at jeg ikke havde råd til hest i længden, jeg havde ellers fundet et par, jeg gerne ville have været ude og prøve.
Jeg har ikke haft snakken med min mor endnu, da hun helst ikke ser at jeg vælger vejen at sælge, da jeg har haft min pony siden hun var føl.
Det er utroligt svært valg, da jeg på den ene side elsker hende og ikke ville kunne leve uden hende, men på den anden side er vi på en måde gledet lidt væk fra hinanden og jeg mangler nye udfordringer.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre? Lige nu er jeg så forvirret og mit hoved er et stort kaos.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret.
  • #1   6. okt 2014 Personligt sælger jeg intet jeg elsker, jeg kan ikke glide fra noget jeg elsker, måske ridemæssigt men aldrig i hjertet.

    Hesten er jo ligeglad, så i bund og grund er det jo helt alene hvad DU føler er korrekt smiley


  • #2   6. okt 2014 Ud over det syntes jeg du bør vente med salg. For hvis det er Bella du mener, så skal jeg lige have sparet sammen først! smiley

  • #3   7. okt 2014 Hvor lang tid har du været "kørt død" i hende?
    Mon ikke du med tiden får lysten igen - eller du kan gøre noget for at få interessen tilbage, f.eks. undervisning, jordtræning, skift af ridestil eller noget?

    Jeg har også haft min pony siden hun blev født, og jeg kan også blive rigtig træt af hende/heste nogle gange - især i efteråret/vinter perioden, men jeg får altid lysten tilbage igen. Jeg ville aldrig kunne sælge hende, netop fordi hun er min baby som jeg har haft så længe smiley

    Hvis du bare er gået helt død i det og slet ikke har lyst, så vil det bedste for jer begge jo være at du går af med hende.
    Ellers kan du overveje udlån? Så du stadig ejer hende og ikke mister kontakten med hende. Eller måske holde en pause og få en anden til at ride og tage sig af hende. Måske kommer du til at savne hende helt vildt, eller også har du det egentlig ok - og så ved du nok hvad der skal gøres smiley


  • #4   7. okt 2014 Hov, overså fuldstændigt at du rent faktisk selv nævner udlån og part smiley

  • #6   7. okt 2014 Altså jeg kørte også død i min pony engang og ville sælge men min søster red ham i et par uger også lige pluslig kom lysten igen hvis det er udfordringer du mangler så kan du jo søge på hvad man kan gøre med en hest, du kan lære den alt muligt ride fri dressur eller lære den at ligge sig ned osv. jeg prøver hele tiden at blive ved med at udfordre mig og min hest, det giver et utroligt stærkt bånd mellem hest og rytter men hvis du har haft ponyen fra føl af ville den sidste ting jeg ville gøre var at sælge jeg ville lede efter en part først men det er en rigtig svær beslutning smiley

  • #7   7. okt 2014 Salget venter jeg med. Udlån er jeg kommet frem til, både min mor og jeg. Så ved jeg os om jeg kan undvære hende. Jeg er bare gået hel død i at være ponymor. Jeg elsker uden tvivl min pony utrolig meget, men desværre er jeg 18 og interesse mig for stævner også og jeg kan ikke komme længere på min pony smiley

Kommentér på:
Forvirret.

Annonce