{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Hest med anmærkninger på røntgen. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg jeg snart skal på udkig efter min næste hest, har jeg lige et spørgsmål.

Jeg har været ved at snuse lidt omkring på de forskellige salgs sider. Jeg har set mange jeg godt kan lide, men nogle af dem har anmærkninger på røntgen og der står typisk at anmærkningen ikke har betydning for hestens brug i fremtiden.
Så er mit spørgsmål så om jeg kan være sikker på om hesten forbliver rask eller om den pludselig bliver halt mm. På grund af anmærkningen?
Kan jeg købe en hest med anmærkninger eller skal jeg finde en uden? Hvad er bedst?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny cykelkæde og kig på bremser på ladcykel 900 kr.
  • hjælp til at samle garderobeskab 700 kr.
  • Wooden chair repair 1.500 kr.
  • Forbinde el havelampe 500 kr.
  • Service og reparation af græsslåmaskine 1.500 kr.
  • Opsætning af to stikkontakter og en lampe 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest med anmærkninger på røntgen.
  • #1   26. okt 2014 Hvis en dyrlæge har vurderet at det ikke får betydning for fremadrettet brug, så ville jeg ikke have det store imod det. Prøv evt. at ringe til forsikringsselskab, og hør ad, om de vil dække, hvis der alligevel vil komme gener fra fejlen.

Det er selvfølgelig altid bedst at finde en uden nogle fejl, men ofte maler folk fanden på væggen, med det samme røntgenfejl nævnes smiley

• #3   26. okt 2014 Tak får hjælpen

• #4   26. okt 2014 Kommer an på anmærkningen og hvad prisen er. Dog ville jeg nok ikke købe en hest med anmærkninger, men det et fordi at jeg bruger mine til distance og her kan små ubetydelig anmærkninger ende med at få betydning, for sporten slider naturligvis på hesten

Kommentér på:
Hest med anmærkninger på røntgen.

Annonce