{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ødelægger egne dækner -,-
  • #1   24. nov 2014 Smør bidstop på, så er det ikke sjovt mere smiley

• #2   24. nov 2014 Det er han ligeglad med, ved jeg fra hans foldmakker -,-

"Uhh, dækken! Hive hive, løfte løfte"

• #3   24. nov 2014 Min vallak gjorde det samme, men med bidstop på så rørte han det ikke mere smiley

• #4   24. nov 2014 Han er ligeglad med bidstop smiley

• #5   24. nov 2014 Hihi, åååh det er ikke nemt med de heste smiley
    Min ødelægger heldigvis ikke sine dækner (eller andres) det er sjovt nok ALTID mine det går ud over smiley

Han er tilgengæld EKSPERT i grime leg…...

• #6   24. nov 2014 Hjortetakolie det hjælper. smiley

• #7   25. nov 2014 Min gjorde det da han havde boksro. Han kedede sig og bed i ALT! . Om det var naboens grime, træet, spåneballerne ved siden af, kryppen, slowfeederen, eller hans eget dækken. Jeg gav ham tæppe, staldgamacher og Back on Track på én nat, kom ud til en 10*20 cm hul i tæppet, en gennemtygget staldgamache og en BOT hasbandage der lå nede i møget... Fy skamme lille mand...

Nu går han ENDELIG på fold igen, og er stoppet med at bide i ting smiley Så måske mere foldtid er løsningen for dig også?

• #8   25. nov 2014 Martha havde stort set kun sveddækkener hun overtog fra Axel når de var godt slidte af samme årsag -det var simpelthen spild af penge at ofre fine nye til hende, for de var i reglen ødelagte første gang de var på.
    Emil gør det samme, omend han ikke er helt så slem til det.

Men en løsning er at købe dækkener uden frontspænder (det er så ikke muligt i str belgier) eller pille spænderne af og sy dækkenet sammen foran.
    I hvertfald er det hos os primært spænderne de piller og hiver i, så uden dem, er dækkenet langt mindre interessant at tygge i

• #9   25. nov 2014 åh ja, boksro er et helvede med sådan en hest. Axel har tilbragt knapt et halvt år i boksen fordi senerne i et bagben var skåret over.
    De første 4 mdr, var benet pakket ind med skinne og gaffatape, så der var jo ikke meet at tygge i, men da skinnen kom af, skulle han stå med staldbandage, og hans yndlingsbeskæftigelse var at pille underlaget ud under bandagen (bandagen blev på) og så ellers splitte det til atomer, så man kom ud til småbitte stumper underlag om morgenen.
    -det blev så løst ved at bruge de der selvklæbende bandager og bandagere så underlaget var helt dækket... men det var dælme en dyr løsning hehe

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #10   25. nov 2014 Min unghest, der gjorde det samme, fik en skål på - Det var det eneste det hjalp.

• #11   25. nov 2014 en hvad for en på??? smiley

• #12   25. nov 2014 Nej han har masser af fold tid smiley
    Men tak for ideer smiley

Denne tråd var nu mere ment som hygge og ikke til debat (men fint hvis andre kan få gode råd).
    Han går ikke m dækken, så at han tosser m sit eget når han for tilvænningens skyld får et på, gør mig ik det store smiley
    Jeg syns bare jeg ville dele hans tossestreger m jer.

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #13   25. nov 2014 En skål - det er bare en lille plastik ting man sætter på grimen så han ikke kunne få fat i dækkenet. Thingo gik kun med dækken en time efter ridning for at tørre, så det var en fin løsning. Da han blev ældre voksede han fra sin dækken-ødelæggende-leg.

Kommentér på:
Ødelægger egne dækner -,-

Annonce