{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Skal, skal ikke kigge denne? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Jeg er lidt på udkig efter ny hest i Holland, og faldt over denne hest.. Hvad synes i? Jeg kan få den for 36.000 kr.

Den er det der hedder STER og PROK, hvilket er det samme som RDH hoppe og godkendt i røntgen til avl og sport.

Ejer vil gerne holde den tilbage til mig, til jeg kommer i januar..

Men det er en meget speciel hest, med meget temperament, og den har stået stille efter sidste fremvisning, da køber slet ikke kunne håndtere temperamentet.. og ejer vil ikke sætte den igang, så jeg kan se den under rytter når jeg kommer og ser den.. Da hun mener at den blev forvirret efter denne fremvisning..

Men virker dette ikke meget mærkeligt? og burde jeg tage chancen?

Jeg er meget erfaren i at håndtere heste med forskellig temperamenter og forskellige aldre..

https://www.youtube.com/watch?v=_AIv0TDFfYI&feature=youtu.be

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal, skal ikke kigge denne?
  • #2   10. dec 2014 Okay smiley jeg skal bruge den til dressur, skal min. op på M niveau gerne højere.. smiley Og ja, hun har jo kapacitet.. Men hovedet skal jo også være med den smiley

• #3   10. dec 2014 Den ser da ganske fin ud -men jeg ville altså insistere på at se den under rytter, hvis den er redet.

Selvom den evt har stået stille nogen tid, må den da kunne vises frem -naturligvis ikke i en time og for fuld skrald, men skulle jeg tage til Holland for at se den, så ville jeg sgu se hvordan den arter sig med en rytter på ryggen.

• #4   10. dec 2014 Jeg må ærligt indrømme, at for mig at se er den slet ikke speciel nok til at tage til Holland for, men det er jo bare min mening.. Du kan sagtens få nogle i samme kvalitet herhjemme til en pris der ikke er meget højere end denne.

Men hvis jeg var dig, så ville jeg se den under rytter. Du aner jo ikke hvor du står med den ellers.

Ved du hvad der er galt?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   10. dec 2014 Hvis du skal bruge hesten til stævner ville jeg holde mig væk. Hvis en enkelt fremvisning hør den forvirret er den ikke holdbar som stævnehest..

Også ville jeg ikke tage til Holland for en så "normal" hest. Hvis du bruger 36.000+ omkostninger ved transport osv, så kan du få en rigtig fin M-hest i Danmark smiley

• #6   10. dec 2014 Hvor gammel er den?

• #7   10. dec 2014 Ligemeget hvad køber jeg min hest i Holland, da jeg mener man får mere kvalitet for pengene, det har jeg gjort de sidste 10 år smiley

jeg har lige sagt til ejer at jeg bliver nødt til at se den under rytter.

jeg har dog set ride billeder af den og billeder fra stævner.

Grunden til hun ikke vil ride den inden jeg kommer er fordi det regner og de kan kun ride udenfor.. men synes bare ikke det er en god nok grund..

• #9   10. dec 2014 den er 5 år smiley

profilbillede
  • #10   10. dec 2014 .

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   10. dec 2014 Stine: du er med stor sandsynlighed ved st blive taget godt og grundigt ved røven smiley

• #12   10. dec 2014 PROK er lige præcis røntgen. De gør det på en anden måde i Holland smiley Men ja, jeg skal have taget nye røntgen inden jeg køber hesten, selvfølgelig.

• #13   10. dec 2014 Har altid haft gode handler med udlandet, og jeg har købt 8 i Holland nu, men har også altid valgt med omhu..

• #14   10. dec 2014 Jeg har altså skrevet til dig i pb.. Da jeg ikke gider en debat ^^

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#15   10. dec 2014 Stine: Holland laver ufatteligt lækre rideheste, men med de historier ejer kommer med, så er der et eller andet galt, det giver jo ingen mening at en heste bliver så forvirret af en fremvisning at den ikke bliver redet, og at den så ikke rides fordi det regner smiley

• #16   10. dec 2014 Nej, jeg vil prøve at presse en fremvisning ud af hende, og hvis hun ikke kan fremvise den under rytter, kigger jeg bare på andre heste når jeg kommer derned smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#17   10. dec 2014 Stine: fornuftigt..
    Når du henter hest i Holland, har du så flere på hånden du skal se, også laver sådan en miniferie ud af det?

• #18   10. dec 2014 Ja, det gør jeg smiley vil gerne nå 3-4 heste om dagen og så er jeg dernede i 3-4 dage.. Har gode kontakter dernede, som også kan fremvise heste der endnu ikke er kommet til salg endnu smiley

• #19   10. dec 2014 Synes du godt kan tage ud og se den under rytter... Hvis ikke det er en mulighed, så drop den...

• #20   10. dec 2014 Hvis du kan presse en fremvisning ud af hende, synes jeg at du skal tage ud og se hesten smiley Kan du ikke, så styr uden om. Så er der højst sandsynligt noget galt, og din tid er bedre brugt på at se en anden hest smiley

Kommentér på:
Skal, skal ikke kigge denne?

Annonce