{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Springsadel, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har købt ny hest og vil gerne have en springsadel til ham, dog er det kun for hyggens skyld og variation i dressurtræningen, så jeg tænker en ok billig springsadel.

Jeg har lidt kig på Wintec, da jeg synes det er smart, at jeg kan ændre kopjernet. Jeg har fundet en Wintec springsadel, men der står den er med luftpuder - så nu er spørgsmålet - er det godt eller skidt med luftpuder? Jeg har intet forstand på det med luftpuder.

Er der andre sadlen i den billige ende, som du vil anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springsadel, hjælp!
  • #1   12. dec 2014
    Jeg vil anbefale at selvom du ønsker en billig sadel, får en sadelmager ud. Det er smart at man kan skifte kopjern i wintec - men det gør ikke at den passer hesten.

• #2   12. dec 2014 jeg har en wintec og der er den ene luftpude punkteret. jeg fik af vide af sadelmageren den var for flad til min hest bag på, så det skal man også passe på.

da min hest er meget bred fik jeg af vide af sadelmageren at jeg skal kigge på en kentauar.

kentauar koster omkring 8500 fik jeg af vide af en rideudstyrsbutik

jeg har haft en kentauar i dressur sadel, og har aldrig fortrudt den har fortrudt at jeg solgte den men den passede ikke hesten den gang, den har store knæpuder og man sider rigtig godt i den.

men jeg vil sige du skal snarke med en sadelmager om hvilken en der vil ligge bedst på den.

• #3   12. dec 2014 Har en billig og flot Wintec spring sadel tilsalg smiley

• #4   12. dec 2014 Ved ikke hvad bages koster idag, men jeg havde en en overgang, og det var en fantastisk sadel at ride i smiley ellers en brugt stubben de er altid gode og utrolig holdbare smiley

Kommentér på:
Springsadel, hjælp!

Annonce