{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Bum sadel? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en pony med et usædvanligt problem. Jeg har i hvert fald ikke stødt på det før jeg selv stod i situationen.
Min hoppe har det svært med bom sadler. Selvom de ligger perfekt på hende (nye som brugte), så får hun spændinger og låsninger. Blev faktisk anbefalet ad dyrlæge og div terapeuter, at købe en bomløs, for at se om de løste problemet, hvilket det gjorde. Jeg rider med en barefoot sadel, og er rigtig glad for den.
Hun er praktisk talt et muskelbund nu, og vægten er måske lidt til den gode side pt.??
Vi vil gerne springe, og sadlen er også lavet til at springe i, men den er ikke specielt god at springe i, og vil derfor overveje at prøve en bom-spring sadel igen.
Go/no go? Og hvis, vil i så anbefale en helt ny, eller en brugt (som om stoppes), hvis, hvilken sadel så? Eller hvilket mærke? -hører meget gerne fra folk som har haft vanskeligheder med at finde en spring sadel til deres hest(e). ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bum sadel?
Kommentér på:
Bum sadel?

Annonce