{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Hvordan er det med træneruddannelsen? {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring mht. hvordan ens fremtidige muligheder så ud, hvis man uddannede sig som træner/ridelærer. Jeg har primært kigget meget rundt på DRF under det som hedder "Træner- og berideruddannelsen" (et link til det her: (link fjernet) og jeg synes også at jeg bliver informeret om det grundlæggende ved uddannelsen, men jeg står stadig med et spørgsmål omkring, hvordan en ca. løn ville være og hvor store ens muligheder for at kunne komme i arbejde egentlig er. Så derfor vil jeg lige hører om der er nogen af jer, som kender nogen der kender nogen, der kan fortælle lidt om deres erfaringer. Her ville det være fantastisk hvis en nuværende eller tidligere træne kunne fortælle om sine erfaringer. Fordi jeg gerne vil vide en del om ens månedlige indtægter er, at jeg skal vide om man ville kunne klare sig med den uddannelse eller om man er nødsaget til at have en anden uddannelse også. Dog kunne jeg forestille mig, at man skulle have et job ved siden af, da undervisningen nok primært ville ligge i eftermiddagstimerne smiley Håber du/I kan hjælpe lidt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er det med træneruddannelsen?
Kommentér på:
Hvordan er det med træneruddannelsen?

Annonce