{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en sadelmager
  • #1   5. feb 2015 Jeg er vild med min sadelmager Maria, som har "hestens sadelmager"
    Hun laver et godt proffesionelt arbejde, hun forstår godt at rytteren kun ønsker det bedste for hesten, det ønsker hun også smiley

    Ingdams anbefaler jeg ikke anbefale smiley


  • #2   5. feb 2015 Jeg har i flere år brugt Skals Sadelmageri, og er meget glad for samarbejdet. Jeg får samme gode behandling, om jeg kommer med en taske, et bælte, en grime, en sadel eller seletøj - og han udfører virkelig fine reparationer uden at det er særlig dyrt.
    Han vil ligeså gerne fikse noget brugbart ud af mine aldrende ting (af god kvalitet), som han vil sælge mig noget nyt, og det kan jeg godt lide.


  • #3   5. feb 2015 Jeg bruger Jan Guldborg. Dygtig mand som ikke går på kompromis med noget. Han er én af de få som er er Master-saddler i DK.

  • #4   5. feb 2015 Følger lige med her, da jeg snart skal bruge en god sadelmager.

    Nogen der kender til kronborg, der holder til i århus?


  • #5   5. feb 2015 Jeg enig med Maria, at hestens sadelmager Maria er vildt sød og professionel kan virkelig anbefale hende:-) hun fik min springsadel ind igår, hun vidste lige hvad der skulle til! så jeg glæder mig til at få min sadel igen smiley

    For guds skyld ALDRIG brug heri's sadelmager jeg fik min sadel ompolstre 1 gang hvert halv år 3 gange.. uden hest havde forandret sig? dem skal man holde sig fra efter min mening smiley


  • #6   5. feb 2015 Jeg kan anbefale Kit Hansen! Det kan være svært at få fat i hende, men hun er ventetiden værd!

    Hun er super flink, og vil gøre alt for at finde den bedste mulighed for en selv og hesten. Hun stopper ikke før hun har fundet den bedste løsning! smiley


  • Bettina N
    Bettina N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   5. feb 2015 Jeg brugte Christoph Hubertus. Han er hamrende dygtig og efter at have haft flere sadelmagere ude og prøvet mindst 20 forskellige sadler, kiggede han på hende og lagde en sadel på der bare passede. Han er godt nok ikke nem at komme til men det hele værd.

  • #8   5. feb 2015 Jeg er med på Maria, sød og sympatisk der er skide dygtig til sit arbejde!

  • #9   5. feb 2015 Nogen der har erfaringer med Michael brodie:)

  • #10   5. feb 2015 Maria E Ja jeg bruger selv Kronborg.

    Rebecca D Jeg ka slet ik anbefale ham!!!


  • #11   6. feb 2015 Brodie er efter sigende den bedste wintec mand, men jeg har ikke den bedste oplevelse med ham, han kiggede på hest og sadel, lagde sadlen på og ville sælge mig et justeringsunderlag til at hæve sadlen fortil. Der ud over mente han min hest var skæv, hvilket fysioterapeut efterfølgende malede til jorden, hans muskulatur var fin og sadlen lå i forvejen i bagvægt så frem for at hæve den fortil, skulle jeg bruge en kile til at hæve den bagtil....

    Kit skulle være ok, så længe man køber en stubben sadel af hende. Kender flere der har brugt hende og det var KUN stubben der kunne bruges, de havde andre sadelmagere ude hvor det eneste der skulle til var en lille justering af stopningen i deres daværende sadler...

    Man skal være på vagt, og sikre sig at den sadelmager man vælger ikke får kommition af et bestemt mærke...


Kommentér på:
Anbefal en sadelmager

Annonce