{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Springsadel {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en brugt springsadel ca 16" til min datter og hendes pony. Er der nogen som har erfaring med en Traniee springsadel ?
Der må gerne være god knæstøtte, og nævn også gerne hvis der er andre mærker i har god erfaring med smiley Pigen er kun 9 år, og det er en max kat 1 sportspony, hun rider.
Vi vil selvfølgelig sørge for at vores sadelmager får tilpasset sadlen korrekt til ponyen, så det ville være en fordel med et mærke som har justerbar bom smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springsadel
  • #1   26. mar 2015 Jeg er rigtig glad for Trainers, er desværre ikke så heldig at eje en lige i øjeblikket.. smiley

Jeg synes de har en god støtte, og er gode at sidde i smiley

• #2   26. mar 2015 Tak Nikoline smiley

• #4   26. mar 2015 Til Camilla
    Dejligt at høre smiley Har nemlig kig på en brugt, så nu vil jeg lige høre, om vores sadelmager tror, hun kan få den til at ligge godt på vores pony smiley

• #6   26. mar 2015 super dejligt med svar fra nogen der har erfaring med sadlen smiley
    Det med sadler er lidt af en jungel smiley

• #8   26. mar 2015 Absolut enig smiley

• #9   26. mar 2015 Jeg synes også trainers er gode, eller den ene af dem jeg har reddet i, var rigtig god, ved dig ikke hvad den hed smiley
    Lige nu har jeg en JC, den er jeg helt vildt glad for, den har også god støtte smiley

• #10   26. mar 2015 Til Emma
    Vi har faktisk også en JC dressur sadel som vi er glade for smiley Jeg har bare ikke stødt på en brugt springsadel 16" i det mærke.
    Ved du om Traniee, ikke er det samme som Trainers ?
    I annoncen på den sadel jeg har skrevet på, skriver hun bare Traniee, men mon ikke det er det samme.

• #11   26. mar 2015 Det er sådan en smagssag. smiley Min søster havde en trainer til hendes pony, som jeg overtog da hun stoppede med at ride. Jeg hadede den sadel. Jeg har aldrig haft springsadler med voldsom støtte på nogen måde, men synes ikke den havde noget og så synes jeg sædet er hårdt i forhold til så mange andre sadler.
    Min mor har ogaå en trainer springsadel til hendes ene hest, og den har jeg samme holdning til.

• #12   26. mar 2015 Jeg ved det ikke, men har aldrig hørt om en treniee smiley
    Jeg har købt min springsadel brugt, men jeg kan se om jeg kan finde ud af hvad den hedder smiley

• #13   26. mar 2015 Hej Jannie. Ja det er jo nok meget individuelt, hvad man kan lide, og hvad man har været vant til smiley
    Til Emma: Jeg tror hun mener Trainers når hun skriver Traniee smiley Jeg vil lige prøve at spørge hende.

• #15   18. maj 2015 Til Nanna: Ja det er helt sikkert også en dejlig sadel, men i den dyre ende som du skriver smiley Da de primært rider dressur og spring kun er til afveksling, kigger vi efter et ikke for dyrt mærke smiley

Kommentér på:
Springsadel

Annonce