{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Ukendte led/benproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en hest, der har ondt i forbenene og ikke vil rides. Min dyrlæge har ledbehandlet begge forkoder 2 gange, men dette ser ikke ud til at virke. Han har givet udtryk for, at hvis den anden behandling, som hun fik for 14 dage siden, ikke virker, så er der ikke mere han kan gøre.
Jeg vil så hører, hvilke dyrlæger på sjælland, gerne i nærheden af 4070, der er gode til at finde frem til benproblemer, og som kan scanne benene for at finde det, som røntgen ikke kan? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ukendte led/benproblemer
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   15. apr 2015 Har den været i røntgen?

• #2   15. apr 2015 Hun har været i røntgen, men det viste ikke noget. Hele ryg, hals og nakke samt forben, da hun bliver meget halt i bøjeprøve på forbenene.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   15. apr 2015 Hvad med bagparten og bagben?

skaden kan godt sidde bag, og hesten derfor har kompenceret med forbøn, og skabt en overanstrengelse.
    - har selv stået i stald med sådan en hest..

• #4   15. apr 2015 Jeg brugte gundsø Dyrklinik ved Roskilde da min havde ben problemer, han fil både alm. Scanning og en mri scanning smiley super dygtige dyrelæger.

• #5   15. apr 2015 Hun har ikke fået taget røntgen af bagben, men der blev taget så langt bag ud i ryg som var muligt. Jeg skal ringe til dyrlægen en af dagene, så kan jeg lige høre ham om det kunne skyldes bagben/bagpart

• #6   15. apr 2015 Hvad tog de for at scanne hesten? smiley

• #7   15. apr 2015 Mri Scanningen kostede lige knap 10.000kr,
    Den almindeliglige scanning kostede ikke særlig meget, kan dog ikke helt huske hvad jeg gav da han os var i røntgen den dag. Han blev kune scannet på et ben og mener jeg gav omkring 1000kr for det, men er ikke sikker.

• #8   15. apr 2015 10.000 er mere overskueligt end de 16.000 jeg havde læst nogle tog for de smiley
    Jeg vil lige snakke med dyrlægen, og så må jeg ellers forhøre mig hos gundsø smiley

• #9   16. apr 2015 Ben problemer kan jeg virkelig varmt anbefale Hørsholm Hestpraksis! Nicolai Jarløv er specielt god til ben, min havde en "sjælden" skade ingen dyrlæger kunne finde ud af hvad var? de troede hun var blevet en form for lam, der var ikke nogen reaktion i benet... vi tog så ud til Jarløv der hev og tog scanning af benet efter han så fandt ud af at det var en beskadelse af flexor carpi radialis han tog dog røntgen for at være sikker!

Min hest blev vidst for alle dyrlæger på Hørsholm fordi der er så mange der tager fejl af den skade fordi der næsten ikke er nogle der har set den før, Jarløv havde også selv kun set den 2 gange før! der gik 7-8 uger så begynde vi at ride lidt igen og på søndag skal vi til vores først terræn stævne så er såååå glad for vi tog til Hørsholm og ikke gav op!
    Men uanset hvad håber jeg at i finder ud af det med din hest! held og lykke smiley

Kommentér på:
Ukendte led/benproblemer

Annonce