{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

Sofa købere {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så træt at "sofa købere". De sidder bare foran cpu. skærmen og skriver på heste, hvilket er fint nok, hvis de virkelig er interesseret. Men mange af dem begynder at forhandle pris og medfølgende udstyr, uden at komme og se eller prøve hesten.
Jeg mener man bør stille spørgsmål til hesten og evt om sælger er villig til at gå lidt ned i pris, og så LETTER MAN R.... og tager ud og prøver hesten før man begynder at aftale transport og lignende. De to heste jeg har prøvet at sælge, har været solgt ca. 5-10 gange hver, mundtligt, men så sker der bare ikke mere....
Håber i forstod hvad jeg mener, det blev lidt rodet:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sofa købere
  • #1   11. feb 2007 forstår dig, og er enig:) det samme med udstyr:)

• #2   11. feb 2007 Enig, det er kun at spilde sælgerens tid når man sidder og lader sine drømme flyde. Man kan jo ikke købe noget med sine drømme. Jeg drømmer også tit, men jeg holder det inde i mit lille hoved :o)

• #3   11. feb 2007 Lisa: Du har HELT ret.
    Det er helt fint, at folk spørger lidt ind til det hele - det skal der skam være plads til.
    Men når man skriver at man er SÅ interesseret og at man VILDT gerne vil komme og prøve hesten.
    Hvorefter at man intet mere høre, det blive rman træt af i længden.

Forøvrigt mener jeg, at hvis man VIRKELIG er interesseret - så ringer man.
    I det mindste, når man vil aftale en tid til et besøg.

Ydermere er jeg en smule træt af "små piger" der spørger om man ikke vil låne ponyen/hesten ud - eller sælge den til laaangt under pris.
    Ponyen er til salg, fordi den skal sælges - ikke lånes ud.
    Jeg er altid til at forhandle med, når vi snakker pris. Men jeg går aldrig 10.000 ned i pris, som nogen forventer!

• #4   11. feb 2007 helt enig..... Der har været 10-15 henvendelser på moonlight.
    de begynder med, er du hjemme den og den dag for så kommer vi og prøver den, er der udstyr med og vi aftaler og aftaler, så til sidst siger de , jeg ringer igen når vi har fået et klokkeslet vi kommer på.
    Tror i man høre fra mennerskerne igen ? NEJ.. smiley
    jeg hader når de ringer uden de er Virkelig interesseret...

• #5   11. feb 2007 Jeg har faktisk lige solgt en Islænder.
    Der var et HAV af henvendelser på ham, jeg måtte afvise en masse der ville komme og se ham - da jeg allerede havde lavet 5 aftaler.
    Første køber kom om torsdagen, de var interesseret - ville ringe. Ringede aldrig.
    Anden køber var om fredagen, var interesseret - ville ringe. Ringede fredag eftermiddag, for at sige hun ville have hesten.
    Tredje køber var også fredag, hun sagde ja tak til hesten med det samme (såfremt han går gennem handelsundersøgelsen tirsdag)

Jeg ringede så til den køber der skulle komme lørdag og aflyste, han var jo solgt.
    Prøvede forgæves at kontakte køberen til i dag, søndag.
    Der var aldrig nogen der tog telefonen, så jeg forventede at se dem i dag kl. 11.
    Men de dukkede aldrig op - HVORFOR, ringer man ikke og aflyser?
    I dette tilfælde passede det mig fint, men det er spild af min tid, at jeg skal stå klar med en hest - til ingen verdens nytte.
    Har jo altså også en del andre heste der skal klares.

Men købere som nr. 2 og 3 - er skønne. De ringer og forhøre sig ad. Lyder hesten som noget for dem, laver de hurtigt en aftale og giver hurtigt svar, efter de har prøvet hesten.
    Det er GULD værd, når man har heste til salg.
    Især Fákurs nye ejer, var kvik. Det gik bare stærkt, men jeg er sikker på, at han får et SKØNT hjem smiley

• #6   11. feb 2007 jeg ved jeg kan komme til jylland i vinterferien(denne her uge) så jeg prøver og finde så mange jeg kan komme og prøve.. så i morgen skal jeg ringe til dem her inde der har en hest til salg, som jeg har snakket med...

men syntes det er noget pjat....
    bare og sidde og finde sin "drømmepony" der koster 60.000 fx. når man kun har 25.000 og købe for.

• #7   11. feb 2007 Det er fint at forhøre sig på flere heste, så længe man ikke forhandler pris, medfølgende udstyr og aftaler transport, med dem allesammen.

• #8   11. feb 2007 Det er så træls! Især hvis de vil forhandle pris før de har set dyret.. Hvis det alligevel er en lille del af prisen det skal komme an på, kan de bare holde sig langt væk..

• #9   11. feb 2007 der er forskel på 30000 eller 25000 for nogle.

Kommentér på:
Sofa købere

Annonce