{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Erfaring med diverse mundkurve? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her som har erfaringer med mundkurve?
Hvis ja - hvilke ville I så anbefale? smiley

Jeg har lige nu en Greenguard mundkurv, og den fungerer okay til min shetlænder. Desværre er han nogengange kløgtig, og får den drejet rundt, så den ikke sidder ordentligt, og han får den af.
Desuden slider den hårene af under læben, da han klør for at få den af.

Mundkurven er desværre en nødvendighed, for at undgå at han bliver forfangen. Der er ikke mulighed for at tage ham på stald om dagen, da han så blot bliver endnu mere ked af det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med diverse mundkurve?
  • #1   30. apr 2015 Green Guard er de "bedste" synes jeg... Du kan evt købe deres grime, som de har lavet, og sætte noget plys, det er det jeg har til min shetlænder. smiley

• #2   30. apr 2015 Har vedlagt et billede som er taget for et par dage siden, så I kan se hans stand. Han er netop sat i træning igen, og om ikke ret længe (når jeg lige får fikset den) kommer mundkurven på.

profilbillede
  • #3   30. apr 2015 Da jeg havde mundkurv til min gamle hest, var greenguard klart den bedste også. Jeg prøvede først at køb en af de billige, men efter få dage med den (og en hest der slet ikke kunne vænne sig til den, og virkede mere og mere desperat i forsøget på at spise græs, og til sidst blev helt umulig bare at få en almindelig grime på) blev den droppet.

• #4   30. apr 2015 Har dårlig erfarning med de aml. billige nylon mundkurve. Ponyen åd simpelhent også bunden smiley
    Greenguard er det eneste der dur nu. Ja, den kan nemt glide og hesten kan få den af og den slidder desværre rigtig meget på mulen smiley I starten hvor den ikke sad helt optimalt, havde hun kæmpe sår fra den smiley

• #5   2. maj 2015 Jeg bruger den billige til min pony, den af den årsag, at ponyen er for dygtigt til at græsse med greenguard'en.
    Ved nogle heste skal i være opmærksom på, at greenguard' en kan have for store huller.
    Har dog ikke fundet en mundkurv til min der kan holde desværre.

Kommentér på:
Erfaring med diverse mundkurve?

Annonce