{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

MEGET koldt i stalden (læs) {{forumTopicSubject}}

hejsA

nu er jeg ved at være godt træt af at have min hest der hvoir hun er....

der er ca 5 heste som har astma, og 3 af dem har fået det mens de har været i stalden, pga dårligt indeklima.... det er fair nok at de vil gøre noget ved det....

de køber så det her "fantastiske" net til vinduerne (det bliver også brugt i ko stalde osv)...

de holder en aktivitets dag. hvor alle vinduerne i den ene side af stalden (isabellas side) bliver fjernet, og det her net så bliver sat i...

MIDT OM VINTEREN HVOR DER ER PISSE KOLDT.... hvad tænker de på??? man kan godt se at dem som har planlagt det, har heste med vinterpels, som kan tåle den pludselige omvæltning....

men ike nok med det.. så har de ikke fået købt alt materialet hjem... så der er ca 10 cm oppe i toppen af vinduet hvor der er PIV ÅBENT.---- dvs ikke noget net eller noget som helst.

og så trækker det bare mega meget fordi folk de er nogle hatte til at huse at luke dørene....

jeg går SÅ meget amok hvis isabella bliver syg...

hvorfor kunne de ikke have sat det net i, inden hestene kom ind, så de er mere van til en koldere stald...

isabella har fået et tykkere stald dækken på, men er stadig langt fra så varm og dejlig som hun plejer smiley

suk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET koldt i stalden (læs)
Kommentér på:
MEGET koldt i stalden (læs)

Annonce