{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

BOT hasebandage ved spat {{forumTopicSubject}}

Min hest har fået konstateret spat og jeg overvejer derfor at købe en BOT hasebandage til den. Er der nogen, der har erfaringer med denne?

Den fås i 2 varianter - med og uden hul. Hvilken sidder bedst? Hesten går i løsdrift, så den skal helst ikke glide af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOT hasebandage ved spat
  • #1   8. maj 2015 Har bedst erfaring med den med hul (Y)

• #3   8. maj 2015 Jeg har selv en spat-hest, jeg ringede til hestenshelse og snakkede med hende derfra, som foreslog staldbandagerne i stedet, idet hun havde hørt om mange der havde problemer med at hasebandagerne gled ned, og samtidig har spatheste det med at kunne få problemer med forbenene, hvor staldbandagerne jo så også kan bruges.
    Staldbandagerne hjælper lige så godt som hasebandagerne, idet blodgennemstrømningen i hasen også øges når du har BOT gamachen under smiley

Sammen med BOT staldbandager giver vi MSM (Også købt hos hestenshelse) hvilket pt. også er en stor fordel, idet hun bliver våd under staldbandagerne og dermed får noget muklignende op af benene hvor staldbandagerne sidder, så supplere MSM'et rigtig godt, og jeg har en hest der er fuldt kørende igen, og der er intet at se på hende smiley

• #4   8. maj 2015 BOT uden hul er klart bedst, og det hjalp min hest en smule, men i det lange løb var hans ben så dårlige, at den ikke kunne redde ham.. men den gjorde det bedre end det var, da vi startede behandlingen, men pludselig tog det fart på, også blev det bare værre og værre.

Når man bruger et BOT-produkt, så skal man sørge for at trappe langsomt op. Herefter må hesten gå med produktet 24 timer i en periode på en måned (mener jeg). Herefter skal man trappe ned, også kan man begynde at trappe op igen osv.
    Dette er fordi man ellers riskerer, at hesten bliver afhængig af BOT-produktet, hvilket aldrig har været meningen, og kan derfor forværre det. Det var i hvert fald de informationer jeg har fået fra flere BOT-forhandlere/producenter.

• #5   8. maj 2015 Jeg har brugt hasebandagen uden hul. De er supergode og hjalp min spathest i en lang periode. Jeg har dem til salg nu, hvis du skulle være interesseret (;

• #6   8. maj 2015 Aja, hvilken størrelse er det? Jeg skal kun bruge én.

• #7   8. maj 2015 Du skal måle hestens ben for at finde den korrekte størrelse til din hest.
    Der burde være et opmålingsskema på hjemmesiden du køber det ved, ellers burde du kunne finde det på BOT's egen hjemmeside (:

• #8   9. maj 2015 Det er str. M
    Du kan godt nøjes med at købe den ene smiley

• #9   9. maj 2015 Jeg er bange for at den bliver for stor. Ifølge måleskemaet på BOT's hjemmeside skal hun kun have en S.

Kommentér på:
BOT hasebandage ved spat

Annonce