{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bændelorm?
  • #3   15. maj 2015 Tak men jeg har allerede læst det smiley Vi får taget en spytprøve i næste uge for at undersøge det smiley Jeg ville bare vide om der var andre der har oplevet symptomer som diarré og dehydrering i forbindelse med bændelorm smiley

• #5   15. maj 2015 Okay tak for svar smiley Vi har snakket med vores dyrlæge, og vi tager en spytprøve for at undersøge det smiley

• #6   15. maj 2015 Bændelorm er ikke til at påvise i gødningsprøver. De kan påvises i spyt- eller blodprøver, men selv her er usikkerheden meget stor for enten falsk positiv eller falsk negativ. Har man mistanke er det bedste at give udvidet ormekur, der også dækker bændelorm.

• #7   15. maj 2015 Man kan altså sagtens påvise bændelorm i gødningsprøve, har jeg fået mange gange gennem årene....
    Men ja, de kan blive så utrivelige pga bændelorm...
    Spyt og blodprøve viser at der enten har været eller er en infektion med bændelorm, men har hesten symptomer der tyder på bændelorm, kan dyrlægen ordinere en ormekur der tager disse, selvom man ikke finder dem via tests...

Kommentér på:
Bændelorm?

Annonce