{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roskilde dyreskue iår
  • #1   7. jun 2015 en jyde væltede med chaufføren ovenpå, men altså hun kom da op og stå og gik selv ud. Og lige umildbart, så var hun da også med i showt i går. Så der er næppe nogen der har brækket nakken, heller ej på en belgier smiley

Jeg tror dog at den blev forskrækket over noget fra publikum (måske for klapsalverne, der kom pludseligt ved de store racer) sprang til siden og derved snublede og så faldt. Jeg er dog ikke sikker, men sådan så det ud derfra hvor jeg sad.

• #2   7. jun 2015 Det lyder godt:-)
    Så er snakken bare gået hurtigt dernede ??
    Tak for svar

• #3   7. jun 2015 Publikum havde jo også fået afvide at de skulle klappe helt vildt, som de plejer ved de tunge racer ??

• #4   7. jun 2015 vanvittigt hurtigt, men sådan er det jo altid.
    Men som sagt tror jeg ikke hun kom yderligere tilskade, hun var i hvert fald med i går, vist nok både ved kvadrilien, på jyden og også senere ved et indslag ved pintoerne? En vogn væltede også fredag, samt en fløj af under friesershowet i går aftes.
    Det er jo desværre hvad der sker ind i mellem, men man skal da vis så heller ikke æde alt råt som man hører ude i byen smiley

• #5   7. jun 2015 Jeg ved heller ikke om det var fordi den blev forskrææket over det, eller om den i det hele taget blev forskrækket. Men sådan så det bare ud derfra hvor jeg sad smiley

• #6   7. jun 2015 Det var en jyde smiley Den blev bange for enten musikken eller publikum - kunne ikke vurdere hvad der egentlig gjorde udslaget. Den stejler derfor, glider med bagbenene og falder bagover og lader delvist på pigen. Jeg ved ikke hvor meget den kommer over hende, men fra hvor jeg sad lignede det kun at det var hendes ben som var under hesten.
    Og hun brækkede ikke nakken, men kunne selv gå ud og senerer kom en melding om ar hun var okay men havde ondt i hovedet. Forstod det som om hun skulle have været med i pinto-showet også med en spring pony smiley

• #7   7. jun 2015 Team Grafik, sådan forstod jeg det også, hun var dog med i lørdagens show, både i kvadrillen og i pintoshowet smiley

• #8   8. jun 2015 Hende der styrtede er okay. Hun red med i pintoshowet. Og dagene efter . På både jyde og pinto .

Jeg er selv med på show holdene fra pinto foreningen . Og hun er okay ;).

• #9   9. jun 2015 Nu vi snakker om kvadrillen, er der så nogen af jer som så det og tog billeder? Vil nemlig meget gerne have billeder af sportsaraberne, da jeg red den ene smiley

• #11   9. jun 2015 Det lyder ikke tosset Maiken! Tilføj mig evt på FB hvis der er nogle! Cirkeline Onsberg Lassen smiley
    Vi red på to røde heste og var selv iført blå trøjer og hvide ridebukser. vores underlag var mærket med A smiley

Kommentér på:
Roskilde dyreskue iår

Annonce