{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Min hest hoster {{forumTopicSubject}}

Hej er der noget man kan gøre når ens ponyer er begyndt at hoste og har gjordt det i over en uge?? Den ene er en hoppe (krydsning) hun har støvallergi og er forkølet samme tid. Den anden er en vallak (shetlænder) han er bare begyndt at hoste uden han er forkølet eller har støvallergi. Håber i kan hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest hoster
  • #1   9. jun 2015 Købe det der hedder bule hores vatilatore det hjælper så godt, men hest har haft en periode hvor han hostede så købe vibdet lige siden har han ikke hoset, du kan få det i horze

  • #2   9. jun 2015 man ringer til dyrelægen og for konstateret om der er noget på lunger osv inden man begynder at give en masse mærkeligt..

    min hoster også men da jeg havde dyrelæge ude var der intet på ham, senere har vi set et mønster i at når det er godt vejr hoster han ikke dårligt vejr hoster han, ergo er det blot pga. vejr skiftet..


  • #3   9. jun 2015 Min har også hostet i nogle måneder, dyrlæge fandt intet på hende, og derfor konstaterede vi at det var fordi der var noget i luften og der bare er som når vi mennesker hoster en gang i mellem.
    Jeg spurgte om jeg skulle gi hende blue horse ventilator og min dyrlæge sagde at hun ikke ville anbefale noget før hun havde set hesten. Så ville ikke bare købe noget, for man ved hvad det er. Der er også urter der kan hjælpe hesten osv. Men ville fortrække dyrlæge ud først smiley


  • #5   9. jun 2015 Vil anbefale tilsyn af dyrlæge så hesten får den rigtige behandling. Lungesymptomer pga støvallergi kan udvikle sig til astma, hvilket kan give større problemer for hesten

  • #6   10. jun 2015 Okay mange tak for hjælpen det vil jeg prøve

Kommentér på:
Min hest hoster

Annonce