{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Bedømmelser !!!! {{forumTopicSubject}}

Hold da op det er jo lige frem farligt at give bedømmelser, har været inde ved en og give en bedømmelse, (hun gav mig høj)

Jeg kiggede hendes 3 heste, gav midel høj og lav, da jeg ikke synes de var så gode, og så skriver hun jeg hævner mig, og at jeg skal fjerne dem i den mest grimme tone nogen sinde ??? Er det fair! Eller skal man bare lyve for at holde folk glade.. ?? Nej tak, flipper ikke hvis jeg får lav, synes det er i orden folk må da have en mening eller hvad ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedømmelser !!!!
  • #1   18. feb 2007 Det har jeg netop også prøvet, og hun blev ved med at spørge hvorfor jeg havde givet lav, og omdet var hævn, og det havde intet med hævn at gøre.... Men hun blev ved, til sidst rettede jeg det til høj, og det kunne DAMEN hellere ikke forstå... og så skrev jeg tilbage at det var fordi jeg ikke gad at høre mere på hende!!!! Jeg bliver sgu sur i sådanne situationer......
    Jeg går da ikke hen og sviner folk til hvis de har givet mig en lav

• #2   18. feb 2007 Synes det er i orden at give lav/middel, men så synes jeg også man skylder en forklaring hvorfor den ikke har fået højere....

Kommentér på:
Bedømmelser !!!!

Annonce