{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dygtig heste kiropraktor (Østjylland/Århus)
  • #1   24. jun 2015 Nu ved jeg ikke specifikt hvad du vil have tjekket. Men jeg kører selv i østjylland. Jeg er fysiurgisk hesteterapeut, du kan læse mere om mig her: www.optimerethesteterapi.dk
    Hvis du gerne vil have en dyrlæge hestekiropraktor ud, så går min anbefaling til Eva Løber smiley

• #2   24. jun 2015 Jeg har også god erfaring med Eva Løber

Mvh Charlotte

• #3   24. jun 2015 Anders Kragh er rigtig dygtig smiley

• #4   24. jun 2015 Vil også klart anbefale Anders Kragh.. Utrolig dygtig mand, der lægger stort arbejde i også at fortælle ejer hvad der foregår, og hvordan man selv kan tjekke sin hest mm..

• #5   24. jun 2015 Hun har formentlig noget med bækkenet/højre side ved krydset..
    Der har tidligere været en kiropraktor ude til hende, men hun trykkede ned på krydset ovenfra og det gjorde faktisk bare det hele værre smiley

Det er som om at der er noget der skal løftes op frem og på plads/eller løs..

Galopture i godt tempo virker ok, men det er kun kortvarigt (1-2 uger) det virker og forudsætningen er jo, at jeg har nogle steder hvor hun kan løbe langt i højt tempo, hvilket er svært uden stubmarker smiley

• #6   24. jun 2015 Eva Løber, www.evaloeber.dk
    eller Søren Kirchhoff fra www.frijsenborgvet.dk

• #7   24. jun 2015 Rikke Andersen ( ryet.dk )

• #8   24. jun 2015 Har god erfaring med Eva Løber og har hørt godt om Anders Kragh

• #9   24. jun 2015 Jeg har meget gode erfaringer med Trine Venø - hun har bare magiske fingre! smiley www.trinevenoe.dk
    Der er også Rikke Riis, men hun er mere ovre i fysioterapi - hun har dog virkelig også magiske fingre, og kan bare noget!!! www.equifysio.dk

• #10   24. jun 2015 Jeg har gode erfaringer med Helene Bech som er Dyrelæge men også uddannet kiropraktor, fra klovborg dyreklinik.

• #11   25. jun 2015 Jeg har lige haft Vejle Hestepraksis ude og synes hun gjorde et godt stykke arbejde. Der har engang været en artikel i ridehesten eller "hest" om dem angående kiropraktik.
    Eva Løber er sygemeldt pt og har en vis radius hun kører i og ellers skal det passe med at de er flere på samme rute for at hun kører længere. Og det kunne jeg altså ikke vente på både sygemelding og en tid som passede ind i hendes rute da jeg bor i hendes yderområde

• #12   25. jun 2015 Der er flere tekniknikker til at løsne bækken (og korsben som tit også er låst når bæknet er), hvad der virker på den enkelte hest er ret forskelligt og især er det forskelligt, hvad den enkelte hest vil være med til. Det logiske er jo den direkte vej, som du siger - at det skal løftes op og frem i det her tilfælde og det er som regel også første valg, men på nogle giver det bare ikke effekt, enten fordi det måske er så låst, at man ikke kommer nogen veje, eller fordi hesten ikke bryder sig om den teknik og så spænder imod. I de tilfælde må man forsøge sig med noget andet, som kan være mobilisering/manipulation i flere retninger og når det begynder at skabe bevægelse, kan man gå tilbage til den direkte teknik, det kan også være yderligere løsning af muskulatur og ledbånd med massage, kraniosakralterapi eller lignende smiley
    Blot en forklaring på, hvorfor din tidligere kiropraktor kan have brugt den givne teknik smiley
    Og så skal du indstille dig på at bæknet er en kæmpe kropsdel og der kræves ofte minimum to gange kiropraktik/Fys for at det er godt løsnet op smiley

• #13   25. jun 2015 Jeg vil også anbefale Trine Venø. Hun har behandlet min hest to gange - hun er både dygtig og et meget behageligt menneske!

Kommentér på:
Dygtig heste kiropraktor (Østjylland/Århus)

Annonce