{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Total optur! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et ret stort problem (Det sidste års tid) at jeg siiimpelthen ikke kan have når folk ser mig ride. Men blev lidt irriteret på mig selv og tænkte at I DAG ville jeg altså filmes, så min bedste veninde fik lov til at kigge på, og jeg fik da også lidt film, selvom jeg slet ikke rider lige så godt = en forvirret hest, og tja smiley Og så kom der også lige 2 fremmede heste og skulle ride samtidig, så vi blev total testet haha. Men jeg vil alligevel dele videoen med jer, også selvom jeg ikke er helt tilfreds smiley

Så nyd mig og min kæmpe hest springe KUN i cordeo. For første gang med tilskuer og andre heste på banen smiley

https://www.facebook.com/video.php?v=870119443036484&set=vb.468796469835452&type=2&theater

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Total optur!
  • #1   12. jul 2015 Fedt at du kaster dig ud i det!!! Jeg vil også helst ride alene... Og venter gerne en halv times tid til hallen er tom:-)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   12. jul 2015 Godt at du har fået rykket en grænse, det er vigtigt for at udvikle sig smiley

men hvordan kan du starte stævne, hvis du ikke kan have at folk kigger? det må da være rigtigt stressende

• #4   12. jul 2015 Jeg har ikke altid haft det sådan, tvært i mod da jeg var ponyrytter elskede jeg hvis folk kiggede på mig smiley Det er heller ikke så slemt til stævner, fx på opvarmningen er der jo flere, så der er det ikke kun mig folk kigger på, og når jeg rider for en dommer så føles det ikke så slemt for det er jo trods alt et stævne og det jeg har betalt for. Men jo, det er ikke længere så sjovt som det har været, også derfor jeg ikke starter lige så meget stævner som jeg plejer. Før i tiden var det 2-3 weekender om måneden, nu er det... ikke særlig tit smiley

Kommentér på:
Total optur!

Annonce