{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

4horses soft sadel {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, som har erfaringer med denne sadel? http://tikarideudstyr.dk/4horses-soft-sadel

Jeg kan desværre ikke passe den bomløse sadel, som "hører til" min part - og kigger derfor lidt efter billige alternativer. Pengene er ikke store (faktisk er der ikke rigtig nogen) og leder derfor virkelig efter noget som er BILLIGT..

Det er kun to gange om ugen den skal bruges og ejer rider i forvejen med bomløs sadel, så jeg er ret sikker på, det er et ordentligt trykfordelene underlag jeg kan bruge dér..

Jeg tænker at jeg gerne vil have stigbøjler i på tur, men det er kun et par gange om måneden - ville det gå? Ellers lader jeg selvfølgelig være, så må jeg se, om jeg kan vende mig til at ride uden stigbøjler smiley

Som sagt - jeg er klar over, at man får det, man betaler for, og det i længden måske er bedre med en ordentlig lammesadel - men jeg har desværre ikke mulighed for at spare så mange penge sammen og søger derfor nogen, som har erfaringer med denne "sadel" smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4horses soft sadel
  • #1   21. jul 2015 Den giver mere støtte end at ride uden sadel, men for hesten er effekten den samme. Med et trykfordelende underlag under vil det selvfølgelig være bedre, dog vil jeg sige at stigbøjler er NO-GO lige meget hvad, specielt til letridning er det noget lort. Hvis man ikke rider letridning men "bare" har fødderne i dem så kan det godt gå med det trykfordelende underlag ved ganske få lejligheder smiley

  • #2   22. jul 2015 Et trygfordelende underlag er bestemt at foretrække, men ville stadig ikke have bøjler i sådan en sadel. For man vil jo altid ende med st ligge vægten i bøjlerne, også selvom man kun rider nedsidning smiley
    Men ellers kan du jo tage den bomløse de få gange du er på tur smiley


Kommentér på:
4horses soft sadel

Annonce