{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

Amigo vs Rambo {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have et amigo bravo regndækken til min hest.
Hendes overgangsdækken er et rambo 130 (6 0) og det passer perfekt.
Købte så et amigo hero i samme størrelse, men det virkede lidt stumpet til hende. Er amigo dækkenerne generelt mindre end rambo eller har jeg bare været uheldig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amigo vs Rambo
  • #3   28. jul 2015 Amigo, Rambo og rhino er samme producent - Rambo er bare væsentlig dyrer. Er super tilfreds med amigo, køber ikke andet smiley de eneste dækner der ligger ordentligt på min krik.

  • #6   28. jul 2015 Havde jeg råd til Rambo havde det været at foretrække - men det har jeg sgu ikke råd til smiley

  • #9   28. jul 2015 Tror også det er fordi de er lige lidt store i størrelse - i princippet ville min hoppe bruge 160 i dæknet, men det er der ikke noget i alm dækner der hedder, så str 155 amigo/Rambo er top dollar! smiley

  • #10   29. jul 2015 Jeg ved godt at horseware laver både rambo, rhino og amigo. Og at der er forskel på yderstoffet, hvor rambos i balistic nylon er det stærkeste.

    Det er størrelsen de forskellige mærker imellem der volder mig problemer.
    Kunne selvfølgelig bare købe et rambo, men erfaringen siger, at hun max går med det en måned om året inden vi skifter det ud med overgangsdækkenet, så derfor vil jeg gerne "nøjes" med et amigo.

    Derfor ville det være rart, hvis nogle havde erfaring med både rambo og amigo og om deres hest bruger samme størrelse i begge modeller.


  • #11   29. jul 2015 De har nok samme str, de passer bare forskellige typer hest.

    Min hest kan ikke passe rambo men amigo ligger perfekt


Kommentér på:
Amigo vs Rambo

Annonce