{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Koldblods venner :) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Da jeg leder efter ny hest skal se et føl på lørdag glæder mig smiley
Har jeg denne gang valgt at gå helt i den anden blod gade nemlig at kigge på kold blods racer har altid synes de var helt fantakiset men grunden drømmen om spring tidligere var det ikke den race det blev til men efter en skade der har gjort jeg ikke må springe længere har jeg valgt at kaste min kærlighed på de store kold blods skønheder smiley

Men da min kras af heste veninder ikke er kold bolds racerne tænke jeg om man kunne finde nogen evt nye bekendskaber/venner her inde med samme interesse inde for kold blod som mig evt som man kunne dele erfaring og oplevelser med

Jeg er en pige på 20 der bor i Skanderborg (Østjylland) kunne det være hyggeligt om der evt var nogen tæt på som delt indtressen og havde lyst til at dele det med mig smiley men er os åben for folk selv om man ikke lige kommer fra Østjylland smiley

Håber nogen har lyst til at evt lære mig at kende og dele denne indtresse omkring disse skønne dyr med mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koldblods venner :)
  • #1   11. aug 2015 Lidt afhængig af hvilken koldblod du investerer i så finder der jo mange grupper forskellige sider, blandt andet på facebook. Eksempelvis haflinger, fjordheste og frieser grupper....der er det måske lidt nemmere at søge specifikt omkring den race man vælger smiley

  • #2   11. aug 2015 meld dig ind i fb-gruppen "dansk koldblod" -det er en interessegruppe for koldblodsracerne og der afholdes diverse arrangementer rundt omkring i landet, foruden self art der debateres og vises billeder i gruppen.



  • #4   11. aug 2015 Som nævnt er der dansk koldblod gruppen på facebook, en rigtig hyggelig gruppe.

    Derud over vil jeg anbefale at anskaffe dig en renracet koldblod. På den måde kan du komme ind i en masse arrangementer med den.

    Selv har jeg fået en masse nye skønne venner da jeg købte min shire smiley


  • #5   11. aug 2015 Mange tak har fundet et par sider/grupper på fb smiley

    Jeg skal ud og se på et hoppe føl der skulle få rødt pas moren er ren friser og faren er ren barcok pinto smiley


Kommentér på:
Koldblods venner :)

Annonce