798 visninger
|
Oprettet:
Claus Rudolf Nielsen {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er igang med at søge en underviser og faldt over Claus Rudolf fra ry :-) er der nogle der har erfaringer med ham? Gode og dårlige
ville super gerne høre omkring det
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
Han ved skam noget om det han siger, og han er da sikkert også en god underviser, men for mig har jeg fundet en anden der i følge mig er bedre (hende kender jeg dog også bedre, da det er min dyrlæge), og så kan jeg utrolig godt lide at hun kan sætte sig op på min pony hvis der er noget, f.eks. da jeg havde store problemer med at hun var meget stiv på venstre side (så kunne min dyrlæge nemlig sige med det samme, at det nok ville være godt med kiropraktor eller lignende
Og så ved jeg så ikke om Claus mest er dressurunderviser, jeg kender kun nogen der får/har fået dressurundervisning. Der kan jeg godt lide at min i hvert fald er begge dele, da jeg gerne vil begge dele. Selv er hun kun springrytter nu, men da hun red pony skulle hun ride dressur også i følge hendes forældre, så hun har redet ret 'høj' dressur på ponyerne og S spring på dem, og på hest har hun sprunget DM også og rider lige nu MB2 til distriktsstævner på hendes bedste hest, som snart må være klar til B-stævner.
Dog valgte jeg også Claus fra grundet prisen. Synes det var lidt halvpebret at give 175 kr. for 20 minutters undervisning (ved ikke om det var inkl, faciliteter). Og jeg ved jo ikke om hans priser er anderledes alt afhængig af hvor han underviser, da hans pris der også var inkl. noget kørsel tror jeg
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 644
claus er desuden super god til at komme ud og se til stævner og hjælper gerne uden at tage ekstra for det det er jo super service
der er jo forskel på hvad man forventer af sin hest eller underviser samt om man er realistisk om hvad man selv kan.
men jeg kan kun sige du skal ringe og få ham ud og se om det fungere for dig
Claus Rudolf Nielsen