{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Vild {{forumTopicSubject}}

Gismo er meget vild i øjeblikket, han har SÅ meget energi! han kan bare blive ved, han smed halvparten af i sidste uge, og det er ikke så lang tid siden han også smed mig af, han plejer at være en rigtig dejlig og rolig pony, men det er han ikke lige for tiden, vi har lige fået ridehus der hvor han står, så i dag tog jeg ham med derned, jeg ville bare trække ham lidt rundt for at se hvad han sagde til det, og han var bare MEGA vild, i starten var det fordi han var lidt bange for de nye ting, men så begyndte han at stejle og hoppe rundt, han opførte sig som en galop hest inden start... det er mega irreterende!! Så nu er jeg begyndt at blive bange for at ride ham, jeg er ikke bange for ham fra jorden overhovdet, der kan han te sig ligeså tosset han gider, men når jeg sidder på ham er jeg bange for at han lige pludselig springer i luften, og det gør han! han er pisse hurtig!
Hvad skal jeg gøre?
Han kommer på fold hverdag hele dagen, men jeg tror jeg vil prøve at sætte ham lidt ned i foder, jeg har læst at hvis de får for meget kan de få for meget energi..
Men hvad siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild
Kommentér på:
Vild

Annonce