{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

afvænne mundkurv? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg kan lige så godt sige med det samme at jeg ikke er interesseret i at høre om folks personlige holdninger til mundkurve, det kommer nemlig ikke til at ændre noget.

Min pony har haft problemer med græsset i år. For første gang i hans liv gætter jeg på. Grunden har været en mild vinter, en fejl fra opstaldningsstedets side og en pony der er lidt for god til at bruge den næring han får ind.
Nå men efter at have brugt en evighed og en god del penge på problemet, er vi nået til der hvor han kan gå på græs 24 timer i døgnet med mundkurv. Nu synes jeg gerne snart jeg vil have den af ham, jeg vil dog ikke have at han "falder tilbage". Nu er græsset jo ikke så kraftigt og langt som tidligere på sommeren/foråret så tænker at timingen er fin nok.

Jeg ved dog ikke helt hvordan jeg synes det bør gøres, så spørgsmålet lyder om jeg f.eks. bør følge Brogaardens indgræsningsplan bare med mundkurven? Altså sådan at jeg gradvis skærer ned på tiden han har mundkurv på, eller ville i bare tage den af? Spørgsmål er selvfølgelig velkommen, jeg ved ikke helt om jeg har været detaljeret nok smiley

Her er linket til Brogaardens indgræsningsplan: http://www.brogaarden.eu/Vidensbase.476/Græsningsstrategi.53.aspx#.Vd8Jd3i2jq8


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afvænne mundkurv?
Kommentér på:
afvænne mundkurv?

Annonce