{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridebukser: Grip vs. Skind?
  • #1   6. sep 2015 Jeg har altid redet med skind, men tænkte at nu sagde alle jo at det der grib bare var det bedste, så det skulle prøves..

Og jeg rider så stadig rundt med mine ridebukser med skind.

Jeg fik brændemærker på indersiden af benene, fordi gribben sidder fast til sadlen, og så det mine ben kan bevæge sig inde i bukserne gjorde jeg fik nogle seriøse grimme mærker.

Og så synes jeg hurtigt det blev glat og nuldret i kanten..

Så de er lagt på hylden og så er der blevet investeret i et par fuldskind mere..

• #2   6. sep 2015 Jeg er glad for mine distance bukser med grib smiley Havde et par alm ridebukser med grib også fra Tika, men der gik grippen i stykker. Nu har jeg lige købt et par med grib igen fra montar, da jeg giver det en chance igen efter at have fået gode erfaringer via mine distance ridebukser

• #5   6. sep 2015 Jeg er glad for mine fra B2B med fuldgrip. Man skal lige vænne sig til det, men jeg kan godt lide at sidde fast når jeg rider dressur, da jeg føler jeg sidder bedre smiley

Men det er vel ligesom knæstøtten på dressursadler. Nogle kan lide de store så du næsten sidder fastlåst, og andre er til de små støtter så du kan bevæge dig.

• #6   6. sep 2015 Grip. Kan varmt anbefale fuldgrip.

• #7   6. sep 2015 Jeg kender en der hat fuld grip og hendes sadel ser hæslig ud, da grippet har slidt så meget på læderet, og jeg følger ikke jeg kan ride rigtigt med min krop og drive med sædet i Grip sidder for fast, og Grip ved knæ bliver der slidt hul ... derfor skal jeg aldrig have Grip. Så fyldskin her smiley

• #8   6. sep 2015 Vil lige tilføje, at jeg kun har grip bukser, og mine sadler har slet ikke taget skade af det.
    Har redet med det hver dag i over et år.
    Og jeg føler mig ikke låst fast.
    Jeg har kun Animo bukser, og mine holder vildt godt. Har haft begge par i 1,5 år, og ingen af dem fejler noget, intet grip er gået af, og intet andet.

• #9   6. sep 2015 Tror det er en smagssag. Personligt kan jeg kun lide skind. Jeg føler at jeg sider for fast med gribben smiley hvis du tør at ofre penge på det, så prøv og se om du kan lide det.

• #11   6. sep 2015 jeg har også prøvet dem med grip, men jeg er også hurtigt kommet tilbage til mine bukser med skind smiley

• #12   6. sep 2015 Jeg har 2 par animo bukser - et par fuldgrip, det andet par er knægrip. Og jeg elsker dem smiley de er utrolig dejlige i både dressur og spring, og de hverken klistrer, gør skade på mig eller sadlen. smiley

• #13   6. sep 2015 Har begge dele og synes egentlig begge dele fungere .. Dog er mine ridebukser med stjerne grip fra mink horse mit aller bedste køb! Sidder fantastisk og i god kvalitet, kan varmt anbefales!

• #14   6. sep 2015 Jeg ville også prøve grip. Jeg synes de fungerer godt, man sidder fast, det er der ingen problemer med. Dog foretrækker jeg stadig fuldskind smiley nok bare en vanesag smiley

Kommentér på:
Ridebukser: Grip vs. Skind?

Annonce