{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder uden korn
  • #1   8. sep 2015
    Foderdata.com har en fin oversigt over foder med lav stivelse - kig på 0-1,5 kg og under 10% stivelse :o)

• #2   9. sep 2015 Du kan SAGTENS bruge suregrow - også når den rides. vores gamle hest (som dog er aflivet nu) var 15 og fik suregrow - han gik dressur på M/S niveau smiley Så det er noget fis at det ikke kan bruges smiley

• #3   9. sep 2015 okay, kun suregrow? smiley ingen tilskud? er rigtig glad for suregrow og lucerne nemlig smiley

• #4   9. sep 2015 Han fik suregrow, alt det wrap han kunne æde og så noget omega 3+6 olie ved siden af smiley

Har en 2 års nu, som også går på suregrow.
    Hun får 1,2kg suregrow (fordelt på 3 måltider) med en god håndfuld lucerne fra Brogaarden pr måltid og lakseolie fra Innordic, 20ml én gang om dagen.
    Somme tider supplerer jeg med lidt Pavo Slöbber Mash, og så er det meningen at hun fra næste år skal have StrongJoint fra Innordic som tilskud.
    Derudover går hun på græsfold, og om vinteren har hun altid masser af wrap til rådighed (mere eller mindre ad libitum)

Jeg har den mest velfungerende hoppe - hun bliver hverken tyk eller tynd, er flot muskuløs og har den flotteste pels smiley

Håber det kunne give lidt inspiration.

• #5   10. sep 2015 Okay, min har også indtil nu gået på suregrow og lucerne fra brogaarden, og så får han også wrap ad libitum og også på folden om vinteren. Og det tænker jeg at fortsætte med så længe han holder huld på det smiley Har bare hørt fra så mange at det ikke kan bruges når de kommer rigtig i gang med ridning smiley Men hvis din har kunnet gå på det kan min måske også. Er der også fint med energi til ridning på højere plan el skal man supplere med andet?

• #6   10. sep 2015 Det kan de sagtens - selvfølgelig er der forskel på heste, så om din på et tidspunkt skal have noget tilskud, det skal jeg ikke kunne sige. Men min gamle vallak gik som sagt M/S dressur på suregrow (y) smiley

• #7   10. sep 2015 Ja ingen heste er jo ens. Jeg fortsætter på suregrow og så må jeg vurdere hen af vejen hvordan han er når han kommer i ridning og hvordan han ser ud huld og pelsmæssigt smiley Jeg har det bare super godt med Suregrow fordi der netop ikke er meget korn i og så består det jo mest af vitaminer osv, så han får ikke alt muligt unødvendigt. smiley er der nogen særlig årsag til at din får 1,2 kg om dagen? Min får efter anvisning på posen 900 g om dagen fordelt på 3 måltider og så fri adgang til hø/wrap smiley

• #8   10. sep 2015 Jeps smiley

Min får hvad hun skal have efter foderplan og anbefalet dosis smiley Der blev regnet ud til 1,2kg sidste vinter smiley

Evt så kan du jo skrive en mail ind til Brogaarden eller ringe til dem - de er altid klar med god vejledning smiley

• #9   10. sep 2015 Har haft kontakt med brogaarden og hun sagde at det jeg kører med indtil videre er super fint smiley

Kommentér på:
Foder uden korn

Annonce