{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var det dig eller dine forældre?
  • #1   24. feb 2007 havde redet 7 år og det var mig der ville have hest og min mor og far ville gi 10.000 for både mig og min søster skulle ha en.. ;D

  • Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #2   24. feb 2007 jeg red i 7½ år inden jeg fik miss beauty. de ville gå op i 35.000 kr.


  • #3   24. feb 2007 min far og mor gav mig ham i konfirmationa gave.. han kostede 20 tusinde.. smiley men var mig selv der sagde at jeg gerne ville have hest..

  • #4   24. feb 2007 Det var mig smiley De ville ikke give mere end 15-20.000 for en hest da jeg fik Sunrise. Da jeg egentlig kun ville ride skovture og hyggedressur. Men senere fik jeg så lyst til at ride mere seriøst og jeg fik så Filippa, som jeg selv har betalt.

    Jeg havde redet i 5-6 år før jeg fik min egen.


  • Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
    #6   24. feb 2007 det var mig der begyndte

  • #7   24. feb 2007 jeg havde plaget et stykke tid, men var så stoppet med at plage, og så en dag sagde min mor at jeg måtte få min egen.

    Min pony måtte max koste 20.000 .
    Jeg søger pony nu, da jeg er for stor til frida, og den må max. koste 60.000 så deres grænser er rykket en del smiley

    Jeg havde redet i 4½ år og havde haft part på adskillige heste smiley


  • #8   24. feb 2007 jeg havde redt i 7 år da jeg fik tykke..

  • #10   24. feb 2007 Miig ;D mine forælder hadede haste ..

    15.000 Ca. og vi gav 10 for bib der kostede 12 ..

    efter 1 år på hold ridning ..


  • #11   24. feb 2007 1:mig
    2:skulle selv betale
    3:4 år tror jeg


  • #12   24. feb 2007 Min søster plagede i laaang tid om at få en hest.
    Så fik hun lov til at gå til ridning og da hun var 9 fik hun sin egen pony. ( Min far havde lovet hende at hun måtte få en når hun blev 10, men han troede så hun ville glemme det) Så blev jeg "bidt" af det og jeg startede til ridning som 5-6 årig.
    da jeg så blev 10 fik jeg en halvpartspony og da jeg blev 11 ca. købte vi min halvpartspony helt smiley
    Prisen diskuterede vi ikke rigtigt , hende jeg havde ponyen meds mor valgte bare nogle ponyer som hun syntes vi skulel tage ud og kigge på.
    ( Hun har også hest.


  • #13   24. feb 2007 Migh - min mor er overhovedte ikke til heste smiley
    Men hun er begyndt at kunne li dem ret godt - og det var hende der tog beslutningen om at købe Flicka!

    Wee.


  • #15   24. feb 2007 øhm . Vi haralyid haft hest, så jeg er vokset op med heste, og har altid redet . Diamond er min første 'egen' hest. Ham fik jeg i starten af 2002 mener jeg. Det var rigtig meningen det var en min far skulle have til at køre med som de 2 han har, men da jeg så diamond skulle han bare være min smiley 2004 tilred mig og en veninde ham så.

    Dan han jo var undhest (2 år) kostede han ikke såå meget igen . (12000) prisen var ikke noget vi snakkede om. Den var der bare.

    I 2002 havde jeg redet 'seriøst-undervisning' ovs. i 4-5 år vil jeg tro.


  • #16   24. feb 2007 .. men det var mig der plagede om at få en, ellers havde jeg aldrig fået en smiley
    Min første pony kostede 15 000 . Og vi betalte så kun det halve.


  • #19   24. feb 2007 Jeg tror faktisk ikke engang jeg plagede om at få hesten... jeg havde bare snakket længe om jeg godt kunne tænke mig min egen hest og vi blev enige om jeg kunne få lov omkring min konfirmation hvis det var.. jeg havde redet i 5 år inden jeg fik egen hest.. red på rideskole og fik derefter halvpart... men det gik ikke mellem mig og hende jeg delte hest med.. og var ret ked af det... og da mine forældre er skildt.. sagde min far og stedmor at jeg kunne vælge imellem at få min egen hest eller en fest.. også valgte jeg selvfølgelig penge til hesten..:) den ville jeg blive mere lykkelig og glad over at få istedet for to fester... også blev det sådan..:) og min hest stod ude foran kirken da jeg kom ud efter konfirmationen... Jeg havde dog selv valgt ham..:)

  • #21   24. feb 2007 Har plaget i snart 4 år, har stadig ikke fået en.
    Men har part på William og får en pony for mine konfirmations penge om et år.


  • #22   24. feb 2007 Jeg har haft plaget lige siden jeg var lille baby.. og så som 11-12 årig, i en weekend skulle jeg ned til min far, han var så igang med at lave hul inde under vores terrasse, fordi vi måtte få en pony.. hehe og habde lejet jord på den store eng ved siden af hans hus..!

  • #23   24. feb 2007 1: Mig selv smiley Plage plage, må jeg ik nok.. neej det måtte jeg ik få! Fint, så sparede jeg da bare selv op og købte selv Amigo, var 15 år ;P

    2: Da jeg selv sparede op, var det mig selv der satte grænsen smiley og endte med at købe Amigo da jeg havde 25.000 kr.

    3: Red 1½ år før jeg købte Amigo, ikke undervisning eller noget, men bare på min søsters smiley


  • #24   24. feb 2007 Og ja.. vi startede faktisk også ud med at jeg skulle have en halvpart før jeg fik hest for at se om jeg kunne magte det.. og lysten til at passe hest hverdag... og det gik fint... smiley og så fik jeg så lov.. så syntes det er smart at starte med halvpart så man kan se om interessen hænger ved eller om man ikke gider det..

  • #26   24. feb 2007 Var det dig eller dine forældre som startede med at snakke om at du skulle have hest ?
    mig selv :b



    Og hvor langt i pris ville de , før de syntes det var for meget ?
    Mine forældre har aldrig betalt noget til min hest.
    Ga' 7500 for min første pony, og 9500 for Le-cis

    Og hvor lang tid havde du redet inden du fik din første hest ? hmm, fik Sille da jeg var 13, og har reden siden jeg vr 6 :b 7 år må det så være :b




  • #27   24. feb 2007 Var det dig eller dine forældre som startede med at snakke om at du skulle have hest ? <b>Min underviser</b>

    Og hvor lang tid havde du redet inden du fik din første hest ? <b>7-8 år</b>


  • #28   24. feb 2007 Fatter ikke jer der får en hest!
    jeg måtte selv betale, og jeg skulle alligevel plage i 1 år !


  • #29   24. feb 2007 Jeg tiggede om hest efter første ridetime da jeg var 5 år gammel..

  • #30   24. feb 2007 først var det mig der plagede men så stoppede det g de valgte og give mig en hest(havde plaget i 5 år)

    jeg kender ikk melvin pris

    5-6 år


  • #31   24. feb 2007 Nej jeg forstår heller ik dem der bare får leveret en hest på et sølvfad, heller ik selvom man har plaget smiley

    For jeg sagde bare, at når jeg nu ik måtte få en - så købte jeg da bare selv en! og så sparede jeg ellers op i mindre end et år...

    Og den dag i dag er jeg virkelig bare så glad for selv at have købt Amigo, og at jeg selv betaler <b> alle </b> udgifter, for så er han min og ingen kan tage ham fra mig. smiley smiley


  • #32   24. feb 2007 Heh.. Jeg har vist aldrig rigtig ønsket mig en hest selv. Men mine forældre ville heller aldrig i livet give mig en! Plagede om at få en kat siden jeg var 11, og fik først en da jeg var 19! Men hende elsker jeg nu også over alt på jorden.
    Men jeg havde så tilgengæld også min kusines haflinger som min egen pony et år på efterskolen (hun var lidt træt af ham, så min moster spurgte om jeg ikke var interesseret i at få ham med) Han var sååå dejlig..

    Og jeg regner med at jeg skal have mig en hest/pony engang når jeg er færdig med uddannelse og har fast job osv.


  • #33   24. feb 2007 Aeh.. Og indtil videre har jeg redet sådan on-off når jeg nu havde tid/råd siden jeg var 10 eller sådan noget, så 12 år. Har så tilgengæld passet en pony, og to heste i tiden løb :o) Og haft lånt min kusines 1 år som min egen, plus redet ham alt det jeg ville i de 5-6 år hun havde ham

  • #34   24. feb 2007 Altså min mor har redet som barn, og begyndte så til ridning da jeg blev gammel nok, og da vi så flyttede på gård, lånte min mor nogle heste og ca. 1 år efter fik jeg min egen... ved ikk hvor meget mine forældre ville have betalt for min første hest, men den anden ville de give op til 20.000 ca... og der havde jeg redet 5-7år...

  • #35   24. feb 2007 Jeg fik min egen pony efter at jeg havde redet i ca. 5 år . Inden det havde jeg haft halvpart og helpart og redet en masse ponyer osv.
    Men jaaa, plagede mine forældre om at købe Flex fordi han simpelthen er verdens dejligste pony. Og så fik jeg ham i påskegave smiley


  • #36   24. feb 2007 Og jeg vil så sige at mine forældre betalte self rideundervisning (hold) og opholdet af Santos på efterskolen, men efter det, da jeg gik i 10. kl.-2.g måtte jeg selv betale. Og har så gjort det siden, Self. også kun fair nu hvor jeg forlængst er flyttet hjemmefra og det hel.

  • #37   24. feb 2007 jeg havde reddet en del år da jeg fik min egen og bl.a. havdet en fuld part i flere år... jeg fik den i fødselsdagsgave (da jeg belv 16) fordi min fuld part var blev solgt for næsen af mig... makx. beløbet var 10.000.. 2 år senere var vi vokset fra hinanden og det var en familie beslutning at sælge ham...og min mor stod os som ejer og jeg som emdejer da man skal være over 18 for og eje en hest... da jeg solgte min gamle hest købte jeg ham som jeg har nu og jeg gav 20.000 og 2.000 for udstyr....

Kommentér på:
Var det dig eller dine forældre?

Annonce