{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

hjælp mig i sadeljunglen {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i søde hestetosser!!

ØJ jeg har godtnok fået et problem, selvom jeg har læst og studeret hvordan man finder ud, af hvordan en sadel skal ligge korrekt på sin hest, så ledte jeg egentlig bare efter svar på om en 17 tommer sadel med BRED bom mon vil passe min newforest vallak på 147 cm??? Er der nogen af jer, der ved noget om det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig i sadeljunglen
  • #1   26. sep 2004 Du kan bare spørge i butikken...
    Her i Thisted, er der nogle steder dem fra butikken tager med ud og ser hesten... =O)

• #2   26. sep 2004 TAk for jeres svar, og JA Mette L, det er KANON svært at finde sadel til new forest, KÆMPE suk!!!!!! Øv troede at en bred bom var til en bred hest og en smal var til en smal , men sådan er det nok ikke for så skal man jo ha to sadler en til græsvommen om sommeren og en til om vinteren ha ha

• #3   26. sep 2004 Jeg har en hubertus flexline men det er en 16 tommer og nu har jeg fundet en 17 tommer af ukendt mærke i avisen, ellers har jeg også købt sadler via butikker og derved fået dem tilpasset.Jeg vil selvflg. også så en sadelmager til at tilpasse den nye til min ponz, men det er jo træls hvis jeg kommer med en sadel med bred bom og den så slet ikke kan tilpasses hvis i forstår.. *SS*

Kommentér på:
hjælp mig i sadeljunglen

Annonce