{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Dennis Holts? Tilridning {{forumTopicSubject}}

Godaften alle.
Jeg har en dejlig toårs hoppe, der skal i tilridning her til næste sommer, så jeg har en masse spørgsmål omkring ham.
Jeg er lidt tideligt ude, mht tilridningen, men vil helst ha alting på plads.

- Hvad har i af erfaringer med ham? (Ved jeg kan læse ting på tidligere forummer, men søger nye updates)
- Hvad kræver han at hesten er i stand til, når han tager den til sig (altså, ryttervant? eller om han starter den op når den er helt helt ny)

Tak på forhånd, og ha en god aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dennis Holts? Tilridning
  • #1   17. okt 2015 Han er en dygtig rytter, men det er staldpigerne der tilrider hestene..

Det var det i hvert fald da jeg arbejdede der, for det var bl.a. en af mine opgaver (jeg var der kun ganske kort, da min hest var skadet og ikke blev ok igen. Derfor tog jeg hjem og fik et job hvor jeg tjente mere, end man gør som staldpige).

• #2   17. okt 2015 Nogle kan lide ham og nogle kan ikke lide ham som rytter og i sin omgang med hestene. Jeg høre til den sidste del. Jeg ville ikke sende min hest til ham, men har ikke et andet bud (derfor jeg ikke selv har en unghest, men ville super gerne) smiley

Pøj pøj med projektet smiley

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.909
    #3   17. okt 2015 Synes du skal ringe og tale med ham er sikker på at du kan få svar på dine spørgsmål, tag ud og se stedet, se ham træne hestene og tag en beslutning udfra hvad din mavefornemmelse siger, der vil altid være nogen der er glade og andre der ikke er smiley

Kommentér på:
Dennis Holts? Tilridning

Annonce