{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Lys til ridebanen? Råd, tips mm. søges {{forumTopicSubject}}

Hej.
Nu er der ca en uge til vi rammer vintertiden. Derfor skal jeg have investeret i noget lys til min hjemmeridebane. Men jeg ved ikke hvilket jeg skal købe? Hvad bruger i?
Jeg søger noget lys som ikke er på stolper eller lignende som man skal have tilladelse til at have, det skal kunne flyttes, det skal være billigt både i køb og drift, det skal ikke have div. kabler, jeg er også usikker på volten og dens kraftstyrke, og det skal selvfølgelig være til udendørs. Skal man invitere i arbejdslamper, solcelle lamper eller kraftige lommelygter smiley ... ?
Hvad bruger i? Gerne smid et link ind. Har i ellers andre fif? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af aftræk fra badeværelset i loft til taghætte 2.000 kr.
  • Vandinstallation til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Skift af vaskemaskine 650 kr.
  • samling af sænke/hæve bord fra Jysk 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys til ridebanen? Råd, tips mm. søges
  • #1   19. okt 2015 Hvor min hest står oplyses ridebanen (20*40) af 3-4 projektorer der er monteret på taget af stalden. Den ene lampe lyser også udover indgang mod fold. Hvor kraftige (watt-mæssigt) pærerne er ved jeg ikke. Denne løsning er dog så ikke transportabel - men hvorfor vil du også gerne have det?

• #2   19. okt 2015 Hvis lyset bliver fast monteret på en ridebane kræver det landzonetilladelse fra kommunen.
    Jeg tror det er derfor ts søger andre muligheder.
    Hvis du ønsker en flytbar løsning tror jeg du skal sætte dem lavt, da du ellers risikerer at blænde både dig og hesten

• #3   19. okt 2015 Vi har nogle fastmonterede lamper(ved ikke lige hvad det er for nogen) siddende på hegnet. Så lyser man ikke ud over det hele og der er fint lys på banen smiley

• #4   19. okt 2015 Okay, tak. Hvilken højde skal man sætte dem i, for ikke at blænde.

Nord: hvilke lamper bruger du?

• #5   19. okt 2015 Du kan søge på Arbejdes/byggeplads lys på stativ. der findes mange modeller, både med og uden ledning.
    Men de er ikke billige....

Kommentér på:
Lys til ridebanen? Råd, tips mm. søges

Annonce