{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er unghesten færdigudvokset over ryggen - dækken str.
  • #1   19. okt 2015 Min var som 4 års færdig, og har siden da brugte 135 i dækner:)

• #3   19. okt 2015 Mine har også været færdige i længden som 4 års - til gengæld er de vokset i bredden især ved bringen og halsen.

Mvh Charlotte

• #4   19. okt 2015 Okay tak for svar, min unghest har heller ikke dækken på endnu, var bare nysgerrig ??

• #5   19. okt 2015 Jeg syntes det er rigtig svært. Mine connemaraponyer har ændret rigtig meget facon fra de var 4-6. Ikke at de blev længere i ryggen, men bredere over bringe og skulder. Derfor har de dækkener de gik med som fire-års slet ikke passet, når de blev ældre.

Heldigvis er kvalitetsdækkener til at sælge igen, så det har været løsningen for os.

• #6   19. okt 2015 Jeg vil også sige, at vores har
    Været færdige i ca. 4-års alderen, men det kan alligevel være svært at regne med, at de kan passe de samme dækner senere hen. Vi har også haft nogle unge, som i 5-6 års alderen, hvor de generelt er mere færdige, får mere fylde fortil. Og hvis de har et større frontparti, kan man sagtens være nødsaget til at skulle en dækkenstørrelse op - eller om ikke andet finde en anden model med mere plads fortil smiley
    Så jeg vil desværre sige, at man aldrig kan vide sig sikker med de kære ungheste smiley

Kommentér på:
Hvornår er unghesten færdigudvokset over ryggen - dækken str.

Annonce