{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Challenge Cup Invitational {{forumTopicSubject}}

Jeg vil forsøge at starte en "Challenge Cup Invitational" dvs en turnering hvor jeg inviterer blandt cremen af heste på hestegalleriet.
Kriterierne for min udvælgelse vil blve en vægtet sum af "bedst placerede", "flest visninger", "flest stemmer", "flest kommentarer" og "flest vundne udfordringer" . Der vil blive inviteret 32 heste,
Det antal heste der så inden en given frist ikke ønsker at medvirke vil blive erstattet med "wild cards" blandt de heste der ikke nåede op blandt de 32.

I denne "Challenge Cup Invitational" vil der i lighed med den første Challenge Cup blive sponseret en pokal fra Stald 752 "The Russ Ranch"

Kærlig hilsen Bent

PS

I denne turnering vil punkt 8 i reglerne på www.752.dk/regler.htm også være gældende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Challenge Cup Invitational
  • #1   27. sep 2004 Hej Line,

    Det skal jeg nok,

    KH bent

    PS Hvis du vil love ikke at sige det til nogen kan jeg fortælle dig at din Tamin er 2´den reserve , så den har da absolut en chance for at komme med , hvis ellers det bliver til noget


  • #2   27. sep 2004 Følgende 32 heste er nu på deres profil blevet inviteret til at deltage

    Schiffer Welch
    Charmeur Trav
    Uldtot Shet
    Faberge Pal
    Dinah Old
    Sebastian Knap
    Alda Isl
    Sia Isl
    Ljosbrå Isl
    Geisli Isl
    wincent Hafl
    Homestyle Fuld
    Yke Fri
    Arno S Fri
    Tabasko Fred
    Baron Fred
    Freja Fjord
    Jesper Fjord
    Bella Fjord
    Golden Freja Fjord
    Jeanette Tysk Sports Pony
    Daddy Cool Con
    O`Connor Con
    Zurich Blr
    Herchvan Blr
    F Machure Blr
    Malou Blr
    Stella Blr
    Hannibal Blr
    Purples Blr
    Aswad Arab
    Magic Spirite Arab

    Håber at de der ikke ønsker at være med vil være så søde at melde afbud senest på fredag,
    Turneringen vil herefter blive sat igang søndag aften.

    Kærlig hilsen bent


  • #3   27. sep 2004 Ivitationen til Araber Aswad som ikke ønskede at deltage er blevet erstattet med

    Andalusier Mi Chiqua Evita

    KH bent


  • #4   27. sep 2004 Hvis man gerne vil deltage, så skal man ikke gøre noget vel ?
    Hilsen Signe


  • #6   27. sep 2004 Hej signe og Lykke

    På Søndag når alle har haft lejlighed til at melde fra bliver de 32 heste inddelt i 4 grupper eller runder og hver hest får så på sin profil at vide på hvilken internet adresse deres hests rund foregår.

    KH bent


  • #7   28. sep 2004 uhh ha det lyder spændende... jeg glæder mig.

    Hilsen Marianne


Kommentér på:
Challenge Cup Invitational

Annonce