{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Privat opstaldning -pris???? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad DU betaler for at have din hest i opstaldning i privat regi????

Jeg kan i min lille stald tilbyde:

Stor boks
Ind og udlukning
Morgen og aften fodring
Store folde, med max 4 heste pr fold
Ridebane (dog ikke en fantastisk af slagsen)
Super lækker natur, med masser af trænings muligheder
Udmugning

(Der er fast pris på foder, strøelse og hø/wrap, hvilket man får til indkøbspris)

Beskriv gerne hvad er med i din pris smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat opstaldning -pris????
  • #1   27. okt 2015 Jeg giver 700 kr. og der er:
    Løsdrift hvor de kun går 3 heste
    Fuldpas dvs. fodring og vand på fold osv.
    De sørger for at finde hø(Men jeg betaler så selv for det)
    Der er en mindre ridebane på stedet
    2 km til ridehus
    Massere af ridestier i området


  • #3   27. okt 2015 der hvor jeg er i praktik der tager de 2150kr og det er med
    store bokse
    mange fine folde
    udendørs dressurbane
    stor udendørs springbane
    isoleret stald med direkte adgang til ridehal
    løbebånd
    solarium
    udendørs vaskeplads
    opvarmet rytterstue/sadelrum
    opvarmet toilet med bad
    ind/udluk hver dag
    fodring tre gange dagligt
    wrap/hø to gange dagligt
    udmugning en gang om måneden hvor boksene bliver muget i bund
    strøelse(halm)
    gode turmuligheder
    fast smedordning

    synes det er et helt fantastisk sted og folk der har deres hest opstaldet derude er utroligt tilfredse med stedet smiley synes det er ret billigt når der er så meget med i prisen smiley


  • #5   27. okt 2015 jeg giver 1.500 inkl.

    Ind og udlukning ugens 7 dage.
    Fodring morgen aften 7 dage.
    Udmugning 7 dage.
    Benvask når de tages ind og det har været mudret.
    Fri warp døgnet rundt på både fold og stald.
    20x40 udebane med lys, god bund der kan bruges året rundt undtaget frost.
    Opvarmet sadelrum året rundt.


  • Mette S
    Mette S Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #6   27. okt 2015 Nuværende sted giver jeg 1200kr/hest for boks, halm, hø og wrap. Store folde og dårlig ridebane og ditto turmuligheder.
    Fra december flytter jeg mine heste til en løsdrift, hvor der også er bokse til hestene, store folde, få heste (6 ialt) god ridebane, gode turmuligheder og halm. Hø skal man tilkøbe for 6kr/balle. Dette skal jeg give 600kr/hest.


  • #7   27. okt 2015 1 hest: 400,-
    2 store ponyer: 300,- pr. stk.
    1 Shetlænder: 200,-

    Ialt: 1200,- pr. md.

    Folde med hus/skur.
    - Shetlænderen går sammen med 4 andre shettere, de tre andre går sammen med min venindes pony. Fine folde, hvor langt størstedelen er tør, hele året.

    Inkl. hø.
    - Ejer af stedet giver vand og hø 2 x dagligt. Foder/vitaminer skal vi selv sørge for.

    Ingen ridebane/-hus, ingen stald, opsadling udendørs, hus til opbevaring af alt udstyr m.v, ikke opvarmet.


  • #8   27. okt 2015
    Fodring morgen og aften
    Ud og ind luk
    Store folde med græs og fri hø. Samt adgang Til skur.
    Boks med træpille r efter behov
    Fri wrap
    Min hest fik kigget efter sår og skader 1 gang om dagen.
    Stor belyst ridebane

    1700kr


  • #9   27. okt 2015 Striglerum
    Ridehus
    Udendøres ridebane
    Gode turmuligheder med skov og vand.
    Ind og udlukning alle syv dage.
    Fodring morgen og aften alle syv dage.
    Wrap.
    Hø.
    Halm.

    For en hest.
    Synes jeg er en meget rimelig pris som er 1500 kr.


  • #10   27. okt 2015 Jeg giver 1100kr for en boks med udluk i hverdagene og morgenfodring/ natfodring smiley

    Køber selv foder. Hø og spåner køber jeg sammen med nogle af de andre.

    Indluk ugens 7 dage og udluk i weekender går på skift. Der er to mindre ridebaner på stedet.


  • #11   27. okt 2015 Jeg giver 425, det er så selvpas.
    Vi skiftes til at morgen fodre og lukke ud.
    Man skaffer selv hø og halm (her har stalden dog en aftale med en leverandør, hvor man kan hoppe med på denne ordning).
    Ordner selv boks og giver hø.
    Køber selv foder og sørger for at stille frem hver dag, så der er klar til at blive fodret (den sidste i stalden fodre).
    Og man lukker selv sin hest ind (altså, vi bestemmer helt selv hvor mange timer på fold de har).

    Vi har så aflåst sadelrum, foderrum med en stor kummefryser tildelt hver boks, vaske plads med varmt vand, toilet, rytterstue og høloft til vores hø og halm.
    Kæmpe store folde.
    2 ridebaner og en springbane, gode tur muligheder, og ridehus i nærheden, hvor man sikkert kan leje sig ind hvis man spørger. smiley


  • #12   27. okt 2015 jeg giver 1900 kr for fuldpas. Dog er dækkenordning ikke med. Det koster 100 kr ved siden af. smiley
    der er 2 udendørs baner og indedørs ridebane.


  • #13   27. okt 2015 Omkring 3000
    HIT løsdrift nær storkøbenhavn
    lækker helårs ridebane(med lys)
    Mudderfrit løsdrift system
    Sygebokse med paddock
    Opvarmet rytterstue og sadelrum
    Mulighed for trailer og vognparkering(gratis)
    Ridehus godt og vel 1 km fra stedet
    1 km til en rute på omkring 5 km ridesti
    2 km til en stor skov, med adgang til flere skove, og ridemuligheder. Tror der er over 30 km. ridesti derude smiley
    Inkl. alt foder og foderplan lagt jævnligt smiley


  • #14   27. okt 2015 Vi giver 950 for læsdriftplads, og 1150 for en udeboks, derudover skal vi selv betale for forbrug af alt (strøelse, wrap/hø, halm, foder) som vi kun må købe igennem ham (undtagen foderet som vi selv skal skaffe) Derudover er det selvpasser-stald, dog med morgen-udluk i hverdagen. Vi har ingen ridebane eller ridehus, og 2 km til skov. Vi havde tidligere naboens ridebane, men den må vi ikke bruge længere, vi er så også kun meget få tilbage nu, og de eneste der står tilbage er fordi der er langt til næste sted, så de har ikke mulighed for at flytte smiley

  • #15   27. okt 2015 Ser i.... Det er faktisk fordi jeg har to piger i stalden, der hver har alt det her (ud over udmugningen) gratis... Mod at de hver anden dag skal hjælpe til med at ordne stalden... -de har for øvrigt også fri adgang til trailer hvis en sådan skal bruges, og så er køleskabet også udsat i weekenderne smiley dvs..... JEG synes jeg er mere end fair.... smiley Der er ialt 9 bokse, hvoraf pigerne har en hest hver.. De står MEGET SJÆLDENT!!! Alene med alt arbejdet... De har desuden altid mulighed for at ride mine heste hvis de har lyst, eller have veninder med, der også ofte får en ridetur...

    Er det for meget af mig at forlange at de skal hjælpe hver anden dag i stalden???


  • #16   27. okt 2015 Jeg synes på ingen måde det er for meget at forlange! Det kommer self. an på hvor mange timer det tager, og hvor hårdt arbejdet er. Men umiddelbart lyder det jo som småting smiley

  • #17   27. okt 2015 Det tager en lille time hvis man er alene om det, 7 af hestene står på Træpiller-smuld, deres kan være på 1 1/2 trillebør...

  • #18   27. okt 2015
    Ridehus 20x40
    Ridebane 20x60
    Spring matriale
    Må medbringe underviser ude fra
    Rideskole på stedet, men ikke noget der genere en, man må gerne være der og holdene er små samt det ikke booket dagen lang.
    Morgen og aftenfodring - evt. en tredje om vinteren
    Ind/ud luk

    Betaler 800 kr for en pony boks inkl. det - det er så kun boksen også sørger jeg selv for strøelse og foder, køber wrap på stedet også på folden til en god pris :o)


  • #19   27. okt 2015 jeg giver 1700,- for:
    store lyse bokse
    ind og udluk
    foder og fodring
    hø og wrap ad libitum døgnet rundt
    spåner
    store fælles folde
    god veldrænet ridebane
    privat skov og ellers kæmpe offentlig skov


  • #20   27. okt 2015 Det er SLET ikke for meget at forlange!
    Og ikke mindst, at det er er perfekt sted, så hjælper du jo til med ALT, som vi har brug for hjælp til, og hjælper os videre med vores arbejde med hestene :-*


  • #21   27. okt 2015 Vi tilbyder det samme.
    Vi tager 1500 kr for pony i hesteboks og 2000 kr for hest.
    Vi har en lækker veldrænet ridebane, gode folde, store, lyse bokse i støvfri stald med højt til loftet.
    Wrap ad libitum på folden og eftermiddags + aftenwrap i boksen.
    Fodring af kvalitetsfoder 2 gange dagligt mm.

    Du skal også regne med udgifter til vand, lys, hegn, vedligeholdelse af stalden, vedligeholdelse af hegn og generelt bare uforudsete udgifter smiley

    Din pris er bestemt ikke meget at forlange! smiley


  • #22   27. okt 2015 Jeg giver 4500 som er inkl foldordning og ekstra wrap smiley Der er 2 ridehuse, indendørs rotunde, 2 dressurbaner, 1 springbane og 1 longeringsbane.... Det ligger i Holte (KBH) deraf den høje pris smiley Hun går på fold med 5 andre hopper, men kan også gå med kun en anden for samme pris. Der er desuden solarie, skridtbånd, vaskerum, skab (mod xx kr om året), vaskeplads, stor rytterstue, garderobe og mange andre fine ting :3

  • #23   28. okt 2015 800 kr vinter og 400 kr sommer

    Der er
    Halm
    Hø 8-10 kg
    ind og udluk
    morgen og aften fodring
    en græsridebane
    strand og skov tæt på

    Det eneste er sådan set foder, jeg selv skal have med??


Kommentér på:
Privat opstaldning -pris????

Annonce