{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

IGEN en Faarlig Amigo -ej stakkels ham {{forumTopicSubject}}

Så gik jeg ud, og fik Amigo ind fra fold. Så sku vi lige ha spulet fusserne, og op i vandspiltovet han gik - dygtig hest smiley

Så startede jeg med bagbenene, nu han stod så fint stille. Så bagefter forbenene - men så pludselig, ku jeg bare høre min hest bevæge sig i panik og stod selv presset op af muren med hesten i nakken. Så blev jeg hevet med ud, midt på gangen/fliserne mellem staldene, og røg i jorderen. Jeg husker jeg hørte hans hove mod jordende, som han galoperede. Så kiggede jeg op, og så alle 4 ben lige ved mig. Jeg krøb igen sammen, og blev liggende, til jeg kunne høre han nu var forbi. -Han løb mod stalden, og så mærkelig jeg nu er, rejser jeg mig op og går først hend og slukker for vandet! Så ser jeg gårdens eje ved ridehuset, han var sikkert blevet skide bange da han stod i sine egne tanker, og porten til ridehallen pludselig var gået op. Den er nok 20-30 meter bag vandspiltovet.

Amigo stod bundet, endda ekstra godt for at han ikke skulle binde sig op - hvordan ved jeg ikke, men han fik altså tovet op uden at ødelægge det - go hest smiley

Med mig skete der intet, andet end et par hudafskrabninger på knæene og lidt ondt i hænderne - er godt nok glad for at jeg ikke blev jokket på nu jeg lå der, midt i det hele!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IGEN en Faarlig Amigo -ej stakkels ham
Kommentér på:
IGEN en Faarlig Amigo -ej stakkels ham

Annonce