{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sur stråle
  • #1   17. nov 2015 Sørg for at hendes boks er helt tør.. Behandl med blåsten, vat med cyklospray og så tjærespray yderst.. Det ser bestemt ikke godt ud.. :s
    Det kan sagtens blive en meget langsommelig proces.


  • #3   17. nov 2015 Jeg ville få smeden til at skære det dårlige væv væk, så det er nemmere at behandle og holde rent. Og så ville jeg også sørge for, at den får massere af bevægelse så der er god blodcirkulation i hoven og optimale betingelser for hurtigere at danne nyt sundt væv.

  • #4   17. nov 2015 KAN KUN anbefale Primecare: http://primecare.dk/shop/frontpage.html
    Helt nyt, fantastisk produkt der er lavet af naturlige ting, det vil sige det ikke nedbryder vævet i strålen, virker fantastisk. Har selv virkelig gode erfaringer med muk produktet, kender manden bag. Og jeg vil sige det sådan, det er alle pengene værd!


  • #5   17. nov 2015 Anbefaler også primecare, det er et vidundermiddel!!

  • #6   17. nov 2015 Sur stråle er tæt på umuligt at få væk, hvis man ikke tillader korrekt hovmekanisme.

    Hesten har alt for lange hove, og det siger jeg selvom jeg kun kan se bagsiden. Skoen skal helt ned i niveau med strålen, for at denne aktiveres, så hovmekanismen virker - uden dette vil strålen ikke styrkes, åbnes og dermed have modstandskraft mod dårligdom.

    Der skal bevægelse i den stråle, for det kan hele rigtigt op. Stilstand er ikke vejen frem.

    Vask godt med klorhexidin (det er også lokalt smertestillende), få ny beskæring og hav god bokshygiejne(ingen halm og bundmug hver dag).


  • #7   17. nov 2015 hvis din hest er øm og hæve så skal du have en dyrlæge ud for rette medicin
    til hesten. og så skal du sige til din smed at den skal have gummi sko på så
    den ikke kan for muk heller noget op i såret.jeg har godt nok aldrig set sådan en hov før


  • #8   18. nov 2015 start med at presse rent vat ned i det med hovrenser, og pil det ud igen det gentager du indtil vattet kommer ud rent, så putter du blåsten/eller andet prudukt mod sur ståle (hvis det er fyldende putter du det derekte ind også vat i bagefter) på et nyt stykke vat og presser det ind i hoven og lader det sidde... behandel det hver anden dag indtil det er væk..
    tør boks er også en kæmpe fordel


Kommentér på:
Sur stråle

Annonce