16. apr 2005 Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.652
nogen rare mennesker med en trailer {{forumTopicSubject}}
(ved godt jeg lavede dette indlæg igår, men prøver igen i håb om nogen flere ser det da jeg er ved at være lidt desp....)
hejsa elle i søde mennesker derud...
jeg tænkte på om der er nogen søde mennesker, der ville låne mig/ leje deres hestetrailer ud til mig...?
Det drejer sig om at jeg skal bruge en trailer 2-4 gange om ugen for at komme i ridehus.
helst på fyn og allerebedst på nodrfyn...
Det er fordi jeg står i den situation at jeg har fået lov til at ride i ridehuset på mit arbejde, men kan ik komme derud med hesten
Og er er bare nødt til snart at træne med Charmeur så jeg rigtig kan komme igang med hans genoptræning. Jeg har ellers lånt (og må da også stadig) en udendørsbane lidt længere ned af vejen, men da hans sår efter "ulykken" er er helet ordenligt endnu må han ik blive våd og beskidt/pløret derfor har jeg seriøst brug for at komme i ridehus....
nogen der kan hjælpe, eller har nogle gode ideer til havd jeg skal gøre....?
Har oprettet en markede annonce herinde også...
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.652
jah overvejer det stadig, men sys måske det er lidt dyrt, men ja ved jo godt det ik er gratis men måske hvis der var nogen flinke mennesker herudeomkring hvor jeg bor man kunne lave en aftale med det ville klart være det besdte sys jeg...
apr 2005
joh det må man godt, men det forudsætter atder så er nogender vil leje den og det ved jeg jo ik om der er...
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
Det er altså langt det billigste.. Hvis du nu skal leje en 3 gange i ugen, kommer det til at kosten en formue..
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
apr 2005
problemet er bare at jeg ik sådan lige har så mange penge til at gå ud og købe en triler for...
har lige brugt næsten 10.000kr på charmeur efter hans vilde stunt, samt jeg er ved at tage kørekort(heller ik helt billigt) og så har mig og min kæresten en bil der skal sættes i stand for at den kan køre
nogen rare mennesker med en trailer