{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær Vejle {{forumTopicSubject}}

Hej alle HGer smiley
Jeg har brug for jeres hjælp og viden!
Da jeg skal begynde at læse i Vejle til februar leder jeg efter opstaldning. Jeg er ikke super kræsen men har dog nogen ønsker smiley
Der skal være ridehus på stedet og en form for udlukningsordning. Jeg muger gerne selv og hjælper også gerne til med turnus vagter. Stedet skal gerne ligge indenfor 10 km fra Boulvevarden 25 (skolen) da jeg skal cykle til stedet, ellers skal der være gode muligheder for offentligt transport.
Da jeg er på SU har jeg selvfølgelig ikke en formue af gøre med smiley
Håber I kan hjælpe mig og guide mig til et perfekt hjem til min hypper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær Vejle
  • #1   7. dec 2015 De steder med ridehus og enten cykelafstand eller offentlig transport er Grejs Rideklub, Holtum Ridecenter, Hornstrup Ridecenter, Vejle Fjord Rideklub, Vejle Rideklub, Jelling Sportsrideklub, AC Horses i Bredsten... Det er dem jeg lige husker smiley

    Jeg anbefaler Grejs Rideklub, hvor du får kvalitetsfoder, wrap, ind- og udlukning, og fuldpas for 1950,-


  • #2   7. dec 2015 Årh tusinde tusinde tak! Det var lige hvad jeg havde brug for!!!

  • #3   7. dec 2015 Min part stå i privatstald ved jelling (vi flyttede fra rideklubben for over et år siden og har kun været glade for det nye sted)
    her køre bussen forbi stedet og stopper 200 meter fra deres 500m lange indkørsel smiley
    Der er ridehus, bane, vi har staldvagter hver 10 weekend, og mulighed for at få muget (mener jeg) Det er udebokse der er ledige.
    Der er vist nok en annonce her inde med det


Kommentér på:
Opstaldning nær Vejle

Annonce