{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Sara L
Sara L
Tilmeldt:
3. jan 2016
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1

Ridelejr {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal på ridelejr i år men jeg ved ikke hvilken.
Hvad for en ridelejr synes i er bedst?
Det skal helst ligge på sjæland, værre i uge 30 eller 31 og koste max 3000,- men kom endelig med andre bud også på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr
  • #1   3. jan 2016 Har hørt meget godt om enghøjs, så der skal jeg over i år, men overvejede også horsemanship ridelejren

  • #2   3. jan 2016 Har hørt at enghøjs skulle være god fra en veninde men de behandler hestene ret skidt. Deres gjorde fx. er bare 2 'snore' med en klat lammeskind på og nogen står i en boks hvor der ikke engang er plads til at de kan vende sig om.

    Jeg var på Petersminde sidste år og det var også en stor skuffelse. Hestenes foder bestod næsten kun af deres strøelse (halm). De havde også nogen heste som havde været skoleheste for LANG tid. Man red opdelt i 2 hold. På mit hold var vi 10 heste på rad og række i et 20x40 ridehus. Man måtte intet bestemme selv når man red.


  • #3   3. jan 2016 Altså, det hjælper nok ikke noget da det er mega langt væk smiley Men mig og min veninde har været i Ørsted (ORSR) de sidste 2 år, og det er bare super fedt! I hvertfald med egen hest! Måske ikke de fedeste bokse, men store dejlige folde! Og så er menneskerne bare SÅ søde smiley

  • #4   3. jan 2016 F

  • #5   3. jan 2016 Humlebækgård er mega hyggeligt, der er godt samvær med de andre piger og hestene står på fold det meste af tiden, hvilke jo bare er dejligt! Ellers står de i fine bokse, og bliver behandlet så sødt. smiley

  • #6   4. jan 2016 øv det skal være på Sjælland ellers er Hestesynergis ridelejr lige noget for dig. Her bliver da lagt et program efter ens ønske, hvad men ønsker at arbejde med denne uge, sammentid er der lagt fast jordarbejde ind. Om aften er der undervisning i teleparti, hesten sprog og ens egen sprog. Balance øvelser og meget mere. De holder til ved Thisted.

  • Sara L
    Sara L Tilmeldt:
    jan 2016

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1
    #7   4. jan 2016 Tak for budene kom endelig med flere:)

Kommentér på:
Ridelejr

Annonce