{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjortekær Rytterklub
  • #1   4. jan 2016 Jeg har stået der med min gamle part smiley Der er lidt billeder på min profil, det er den hvide pony.

Noget du gerne vil vide?

• #2   4. jan 2016 Var du glad for stedet? Og er der ridehus smiley

• #3   4. jan 2016 Ja, synes det var et ok sted smiley

Intet ridehus, men en super godt drænet 20x40 bane og fantastiske turmuligheder i Dyrehaven, hvor man dog skal have skovkort for at ride.

Der er også en lille longeringsbane smiley

Det er en selvpasserstald, så man skal selv købe foder, strøelse, og muge, samt tage nogle foldordninger smiley

• #4   5. jan 2016 Har selv stået der med min hest.

Hyggeligt sted med søde mennesker smiley som sagt er der intet ridehus, og hvis det regner for meget bliver ridebanen lukket (undtagen den lille bane).
    Man skal selv (med det foldhold man nu er på) stå for at lukke heste ud og ind (de må stå 5 timer på fold), og man skal indgå i fælles foder ordningen, dvs. der blive hængt en plan op hvor man skal skrive sig på til at morgen og aften fodre. Der er en der står for at regne ud hvor mange foder vagter man skal have.
    Indkøb af foder, strøelsen og ståfoder står man selv for, dog er der fælles indkøb af hø, halm, wrap og hamp, hvis man ønsker at indgå i det.
    Foder kan bestilles via miniwrap.dk og så kan det leveres fragfrit, da hjortekær er med på det der hedder gulerodsruten smiley

Du er velkommen til at spørge hvis der er mere du vil vide smiley

Kommentér på:
Hjortekær Rytterklub

Annonce