{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.408 visninger | Oprettet:

Nordsjælland opstaldning? {{forumTopicSubject}}

Puhaaa efter at have ledt og ledt må jeg erkende at jeg må spørge HG til råds for det er da en jungle..... Jeg leder efter nogle små steder og det er svært at finde dem når der ingen hjemmesider er og andet.

Jeg leder efter noget opstaldningen max 30 min kørsel fra Kgs. Lyngby (inkl myldretids trafik).
Det er vigtigt for mig at fuldpas og foldordning med hø/wrap på folden er inkluderet i prisen, det skal være muligt at få hø/wrap ad libitum i boksen, foldene skal være af ordentlig kvalitet og størrelse, hesten skal helst stå ude alle lyse timer og sommergræs om sommeren skal være en mulighed. En løsdrift kan også bruges smiley
Det må helst ikke komme over 4000 kr pr. måned, da det så ikke kan betale sig for mig at flytte hesten prismæssigt og jeg leder efter noget lidt billigere end det jeg har nu....

Jeg leder efter et sted med 20x60 oplyst ridebane på stedet med ordentlig bund og max 5 min skridt til ridehus, som ikke er mindre end 20x40 og ikke er optaget af rideskole ridning, hvis der er ridehus på stedet behøver der self ikke at være lys på banen.
Det er også meget vigtigt at der er adgang til en spændende skov gerne med naturspring (jeg gider fx ikke vestskoven).
Der må også meget gerne være springbane på stedet, men det er ikke et krav.

Jeg er selv overvejende military rytter (det er hvertfald planen), men har ikke startet stævne indenfor det endnu. Jeg sætter pris på et miljø med ryttere med ambitioner der også har lyst til at give den gas i skoven, samt at hestevelfærden er i højsædet.

Jeg har en super sød hoppe på 9 år og 160 cm, som helst vil bestemme på folden, men er en super god flokleder. Hun er velopdragen og har ingen unoder. Jeg er selv 18 år og kommer og tilser hesten hver dag og hjælper til, hvor jeg kan, min mor og far er også med på sidelinjen.

Håber at der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nordsjælland opstaldning?
Kommentér på:
Nordsjælland opstaldning?

Annonce