{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.926 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Tekna sadel? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg står og skal have solgt min nuværende dressur sadel og have købt en ny.
Egentligt ville jeg gerne have en Wintec isabel werth, for den har jeg haft før og var super glad for den, men kom til at kigge på Tekna, og synes de ser fine ud.

Så er der nogen der har erfaringer med disse sadler? Er selvfølgelig godt klar over at man får den kvalitet man betaler for, men det gør mig ikke så meget.

- olivia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Tekna sadel?
  • #1   27. jan 2016 Jeg mødte en islænderrytter, der havde købt (dressur eller islænder-) sadlen - hun var helt vild med den, og den lå også rigtig godt på hendes hest. Hun sagde, den lignede en lædersadel, men var så meget nemmere at rengøre, og virkeligt nem at have generelt. Den var desuden super lækker at ride i. smiley

• #2   27. jan 2016 jeg tror det er det samme som wintec, dog ud fra hvad jeg har fundet på dem (da jeg var på saddel jagt) er at de er stoppede med syntetisk uld. (hvilket kræver at blive om stoppet engang imellem, men er blødere og bedre for hestens ryg.)
    Har nogle gode forslag til dig i forhold til sadler, men der kommer jo an på hvor meget du har at købe for og om du vil have nyt eller brugt.

• #3   27. jan 2016 Jeg har haft en Tekna dressursadel, og jeg var vildt glad for den. Dejlig at sidde i og nem at rengøre.

• #4   27. jan 2016 Jeg har haft en Tekna spring sadel og var super glad for den smiley
    Den passede dog ikke til min nuværende hest, så var nødt til at sælge den smiley

• #5   27. jan 2016 Anne: dem må du gerne komme med smiley de skal bare helst kunne fåes i brun, og koste under de 5000 tænker jeg.

• #6   27. jan 2016 Så hvidt jeg husker var Classic og Mercedes sammen type ryg, det er noget af det mest vigtige når man kigger sadler er om sadlens skelet har samme form som hesten.
    Så udfra hvad jeg husker om hvordan Mercedes ser ud skal du have en læt "buet" saddel.
    Men ellers hvis du har alm billeder af hende uden udstyr ville det være super for at se hvordan hun endelig ser ud.
    Men mærker jeg er super glad for er Albion, Phiff, Black country(især), kentaruer er også ok men syntes de er hårde, tunge og ikke fjedrende mok i saddelbommen.
    Ellers sætter jeg mig lige ned og kigger efter noget.

Min mor har en fin 16,5" tilslag som jeg tror du ville syntes er en drøm at ride i, det syntes Biza ivatifald. Men den ligger detsværre ude for din pris.

Kommentér på:
Erfaringer med Tekna sadel?

Annonce