{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur støvler
  • #1   30. jan 2016 Jeg har et par könig. Første gang jeg har nogle ordentlige rigtige dressurstøvler, og jeg er super glad for dem. Har kun hørt godt om dem smiley

  • #2   30. jan 2016 Jeg har haft næsten alle de mærker der findes, men jeg vil helst have cavallo synes de holder bedst. Jeg giver mine lynlåse olie så holder de længere og så har jeg dem kun på når jeg rider render ikke rundt i dem ellers, så dem jeg har nu er cavallo grand prix plus og de er 4 år i år og har ikke skiftet lynlås endnu, og rider mere end en hest om dagen i dem.

  • #3   30. jan 2016 Jeg har Derby.. Det er absolut de bedste støvler jeg har haft! De er snart 10 år gamle og har fået skiftet lynlås i begge støvler 1 gang. Man kan da godt se de er ved at være slidte, men taget i betragtning de snart runder 10 år så syntes jeg sgu det er i orden smiley

  • #4   31. jan 2016 Jeg har en helt speciel kollektions prøve fra montar, og selvom at de er 5 år gamle og brugt med 2-3 heste dagligt, synes jeg de holder rigtig godt.
    Der ud over har jeg netop bestilt et par Cavallo insigns med "asfalt" (grå stjernehimmel) på toppen til stævnebrug. smiley


Kommentér på:
Dressur støvler

Annonce