{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Sjælland opstaldning pris? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg regner med/håber på at skulle starte på KU til sommer, og jeg vil gerne have mine to ponyer med smiley
Så jeg tænkte på hvad jeg kan regne med af pris for opstaldning derovre af?
Jeg tænker løsdrift, gerne med en ridebane til, men det er ikke så vigtigt. Krybbefoder vil jeg gerne helst selv stå for. Det er en hoppe og vallak og de SKAL gå sammen. Er ikke så kræsen, bare hypperne har det godt smiley

Det er ikke for at finde et specifikt sted men mere for at have noget at regne ud fra.
Jeg er også interesseret i at høre hvad i giver og hvad i nu må have af gode råd smiley

På forhånd tusind tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjælland opstaldning pris?
  • #1   8. feb 2016 Alt fra 1000-3500 :)!
    Står et sted hvor jeg giver omkring 3000 for min pony. Drænet ridebane, drænet løsdrift system, græsfolde, lækre læskure, og HIT-system. Samt ridehus i nærheden til vinter månederne :D!

• #2   8. feb 2016 Hvis det skal være helt tæt på KU, bliver det nok svært, for de eneste løsdrifte lige i området er islænder løsdrifte og der er aldrig pladser, medmindre man kender en, som kender en.
    Der er dog en løsdrift på Stenbjerggård, som ligger forholdsvis tæt på, der er ridebane og ridehus på grunden. kender ikke prisen.

Jeg betaler 1100kr for en tom boks med udluk i hverdagene, når alt (foder,hø, ridehuskort, træpiller) er betalt bliver det omkring 2500-3000 kr om måneden.

• #3   8. feb 2016 Jeg står på en løsdrift i Ishøj, hvor der er et lille ridehus og udendørsbane og stald. Jeg betaler 1425 .- For Foder, wrap og faciliteterne.

• #4   8. feb 2016 Jeg står dog i boks, men giver 2750 plus foldordning. Det er i Hvidovre.
    Vi har et mindre ridehus og to riderbaner.

• #5   8. feb 2016 Jeg ved ikke hvor vi kommer til at bo endnu. Men er skam åben for transporttid, ellers tror jeg slet ikke det bliver realistisk. Som sagt er jeg ikke så kræsen så kommer til at gå efter noget billigt og knap så fancy smiley

• #6   8. feb 2016 Min står i Skælskør for 1300Kr, der er kun ridebane på stedet, samt krybbefoder og boks strøelse.. Samt tæt på skov og strand smiley

• #7   8. feb 2016 Der hvor jeg står, koster det 650,- for løsdrift. Det er inkl foder, og der er ridebane og skov lige om hjørnet. Det er muligt at finde gode steder til billige priser! smiley

• #10   8. feb 2016 Jeg står i løstdrift i Smørum. Vi har to løstdrifter, og det er blandede heste smiley
    Jeg giver 1250kr... Der er inkluderet bund, wrap af libitum, morgen og aften fodring og foder. Jeg køber dog selv foder ved siden af i stedet. Jeg passer næsten løstdriften selv, sammen med min veninde jeg står opstaldet sammen med. Men hvis man ikke gad det, så er det "teknisk set" fuldpas, men hvor du hjælper med at muge smiley
    Vi har 20x60 ridebane, rotunde, gode folde og masser af turmuligheder!
    Så jeg syntes jeg har gjort det billigt, på trods af at det er KBH.

• #11   8. feb 2016 Jeg har min i løsdrift ved Farum.. Kæmpe fold med græs og adgang til strå foder, du giver selv krybbefoder.. Der er ridehus, dressur bane, spring bane og direkte adgang til skov.. 2000 kr

• #12   8. feb 2016 På Vestsjælland er priserne fra 1000-3000,- :))

Jeg flytter nyt sted hen D. 28/2, og der skal jeg give 2400,- for alt. Ridebane, ridehus, så meget grovfoder hesten kan spise, strøelse, foder og ja, alt.

• #13   9. feb 2016 Du kan melde dig ind i gruppen Opstaldning søges/tilbydes på facebook. Så kan du holde øje med de forskellige opstaldningssteder løbende. Der er virkelig mange steder rundt omkring smiley
    Jeg har min stående i udkanten af Roskilde, og betaler 2200kr. for løsdrift, strøelse, wrap, foder, og vitaminer smiley

Kommentér på:
Sjælland opstaldning pris?

Annonce